Wikia

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 71 (#3071) - maandag 5 december 2011

Tim gaat melk halen bij Julia en ziet dat Julia en Guy een koppel zijn. Hij zegt dat hij nog eens op het politiebureau moet langsgaan. Bram zet zijn grote mond weer op en zegt aan Luc dat hij kandidaat is als hij nog eens iemand wil adopteren Boons houdt Guy voorlopig aan en vraagt een huiszoekingsbevel aan. Rosa geeft aan Nancy een "souveniertje" mee voor Marianne: de foto van haar met het andere koppel Janssens. Tim vindt graafsporen in de tuin.

Aflevering 72 (#3072) - dinsdag 6 december 2011

Rafael gaat naar Bram om een terugbetaling te krijgen van zijn camera maar Bram reageert ala Bram. In de tuin waar Fien woonde is een hond, Hercules, begraven door Harry en zijn vrouw Amélie. Tom komt Sandrine halen bij Marianne om naar de Zus & Zo te gaan, tegen de zin van Marianne. Tim en Boons zitten op een dood spoor en ze moeten Guy vrijlaten. Leo speelt voor Sinterklaas, Waldek Zwarte Piet. Rafael wil met Paulien naar bed gaan maar zij wil niet. Nadien zegt ze aan Katrien dat ze nee zegde om hem te testen.

Aflevering 73 (#3073) - woensdag 7 december 2011

Tibo is het beu dat Franky het altijd voor Bram opneemt en gaat kwaad weg. Bram heeft weer een nachtje doorgezakt en ligt 's morgens nog te maffen. Zodat Franky en Guy alleen vetrekken naar de werf maar hij holt hen achterna. Bij Femke en Peter is er een probleem met de vaatwasser maar niet Peter, noch Rafael kunnen het oplossen. Rosa probeert Peggy opnieuw richting Tom te duwen maar zij wil er niks van weten. Rafael komt aangifte doen bij de politie over het vandalisme aan zijn camera. Yvette heeft 2 grote sinten gekocht voor Franky en Tibo. Ze nodigt hen uit voor Kerstavond maar Franky ziet dat niet zitten omwille van Frank. Waldek herstelt de vaatwasser.

Aflevering 74 (#3074) - donderdag 8 december 2011

Tim gaat naar Bram om te zeggen dat hij naar het bureau moet gaan om een verklaring af te leggen betreffende het fototoestel van Rafael. Axel Verstraete is niet gelukkig met zijn reis: er waren problemen in het hotel, verbouwingen. Peggy wil hem een compensatie geven maar hij wil Peggy uitnodigen volgend weekend. Jens zit nog altijd met schuldgevoelens voor de dood van Fien maar Leo zegt hem dat beslissingen nemen deel uitmaken van het leven en dat je de gevolgen ervan dikwijls niet kan voorzien. Thijs en Anja die in de Zus & Zo logeerden zijn vertrokken zonder te betalen. Frank gaat hen achterna met de taxi. Frank stelt hen voor hen naar het station te brengen nadat Frank zogezegd met zijn taxi in panne stond en Thijs heeft hem geholpen. Katrien mag op casting naar het modellenbureau. Leo is niet tevreden met de heldendaad van Frank en zegt dat hij een week dispatch mag doen. Tibo daagt nog net op tijd op om samen met Franky naar het voetbal te gaan. Bram gaat naar Rafael om te vragen zijn klacht te laten vallen. Hij wil nu 300 € geven maar Rafael staat op zijn strepen en zegt de klacht te laten vallen als hij de volledige som zal krijgen. Katrien is voor niks naar het modellenbureau gegaan, ze moeten haar niet hebben. Axel komt langs in de Noorderzon en zegt hem dat het weekendje niet doorgaat. Franky en Tibo krijgen last van homohaters in de voetbalkantine. Het komt tot een gevecht buiten waarbij Franky ernstig toegetakeld raakt.

Aflevering 75 (#3075) - vrijdag 9 december 2011

Franky heeft gekneusde ribben maar er is niks gebroken. Peggy neemt Axel kwalijk dat hij haar niet heeft gebeld toen hij zag dat er verbouwingswerken waren in het hotel maar hij heeft alleen toenaderings-SMSen gestuurd. Femke stelt Rafael voor het geld voor de camera voor te schieten in afwachting dat Bram hem betaalt. Frank verneemt van Mayra het nieuws over Franky en gaat hem opzoeken. Frank zegt dat Franky de mensen niet moet choqueren in het openbaar en Franky zegt dat hij beter gaat. Tom heeft een koper gevonden voor het appartement van Guy (179000 €). Simonne verneemt wat er met Franky is gebeurd en ook dat Frank is langs geweest maar dat het bezoek in mineur is geëindigd. Axel duikt opnieuw op in de Noorderzon en klaagt Peggy aan voor het niet naleven van het contract en gebrekkige dienstverlening.