Wikia

Week 16

Week 17

Week 18

Aflevering 81 (#3081) - maandag 19 december 2011

Er gaat vandaag een autopsie van het lichaam van Fien uitgevoerd worden. Tibo vindt dat Bram voor Franky de ware is maar Franky zegt dat zijn gevoelens voor Tibo even sterk zijn maar anders. Mayra en Ann gaan naar een huis kijken maar Marianne moet natuurlijk ook haar zeg hebben. Tom gaat Peggy niet meer vertegenwoordigen in de aanklacht van Axel. Peggy is lastig op Femke omdat ze met Peter gesproken heeft over de flirt tussen Peggy en Axel. Marianne vindt het huis maar niks maar Ann en Mayra vinden het goed. Er zijn geen tekens van geweld te vinden op het lichaam van Fien gevonden maar ze is wel vermoord.

Aflevering 82 (#3082) - dinsdag 20 december 2011

Fien werd niet vermoord op de plaats waar ze gevonden werd. Marianne wil samen met Ann en Mayra het huis bespreken maar ze komt te opdringerig over en Mayra gaat weg. Tom bespreekt met Peggy de aanklacht van Axel: ze had moeten checken of er een wellness aanwezig was. Simonne vraagt aan Leo Frank terug in dienst te nemen maar hij denkt er niet aan, gezien zijn gedrag en de risico's die hij met hem loopt. Frank wil alweer de baas spelen over Waldek, die een grote kerststal op het erf van de Zus & Zo moet plaatsen. Frank en Waldek noemen hun bedrijfje Klus & Co. Peggy en Axel zitten samen bij Tom om een oplossing te vinden. Marianne wil absoluut haar zeg over het huis krijgen, terwijl Ann en Mayra al besloten hebben een bod te doen. Ze werkt Mayra danig op de heupen dat Mayra weggaat. Axel is bereid zijn klacht te laten vallen. Bij de lijkschouwing van Fien is gebleken dat een oorbel ontbreekt. Jens heeft nu hoop dat ze de oorbel vinden en zo bij de moordenaar uitkomen. Frank mist Franky, zegt hij aan Simonne. Luc wil Franky en Tibo uitnodigen voor Kerstmis, met alles erop en eraan.

Aflevering 83 (#3083) - woensdag 21 december 2011

Yvette vindt dat Frank een deftige job zou moeten zoeken in plaats van met Waldek mee te doen. Tibo vindt dat Franky Kerstmis bij zijn ouders zou moeten doorbrengen in plaats van Luc zijn zin te geven. De kopers van het appartement van Guy en Mayra nemen ook de meubels over en Mayra krijgt de helft van de opbrengst. Luc neemt zijn inlichtingen over de adoptie bij Tom. Tom wijst hem op de gevolgen ervan. Jens zoekt zich te pletter naar de oorbel. Tim zegt aan Jens dat de oorbel niet in het bos gevonden is en ook niet in auto van Fien. Frank gaat naar Franky en Tibo om te zeggen dat ze uitgenodigd zijn voor Kerstmis.

Aflevering 84 (#3084) - donderdag 22 december 2011

Franky zegt dat ze niet kunnen ingaan op de uitnodiging want ze zijn al uitgenodigd door Luc. Tibo wil het etentje van Luc verzetten naar 's middags maar Franky reageert niet. Marianne vindt het erg dat Ann en Mayra in hun eigen huis zouden wonen. Tibo begrijpt Franky niet nu Frank een toenaderingspoging heeft gedaan. Tim gaat samen met Jens naar de plek waar Fien gevonden werd. Bram verneemt van Franky dat hij aan Tibo verteld heeft over de steekpartij met Frank. Tibo gaat naar Simonne om te vragen of zij Frank heeft gestuurd maar ze bevestigt dat zij er niks mee te maken heeft. Het huis dat Ann en Mayra wilden kopen is verkocht. Blijkt dat Ann maar 240.000 € geboden heeft in plaats van de vraagprijs van 290.000€. Tibo zegt aan Franky dat het wel degelijk het idee van Frank was hen uit te nodigen.

Aflevering 85 (#3085) - vrijdag 23 december 2011

Luc nodigt ook Bram uit voor het kerstetentje. Yvette wil dat Frank nog een extra inspanning doet om Franky bij hen te krijgen maar Simonne vindt dat hij genoeg inspanning heeft gedaan. Katrien moet het appartement van Guy schoonmaken omdat het verkocht is en vindt de oorbel van Fien. Tussen Peggy en Axel bloeit er iets. Yvette is niet in de stemming en heeft geen zin om te eten op kerstavond omdat Franky er niet is. Femke, Peter, Rafael en Paulien gaan naar de kerstmarkt. Marianne stelt voor het onbewoonde gedeelte van haar huis om te bouwen tot privéwoning voor Ann en Mayra. Jens heeft een foto van Fien ingekaderd waar ze de oorbellen draagt waarvan Katrien er een gevonden heeft in het appartement van Guy. Katrien beseft dat de oorbel bij Guy die van Fien is maar zegt niks an Jens. Franky begint te twijfelen en gaat alsnog naar Frank en Simonne, samen met Tibo.