Wikia

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#3006) - maandag 5 september 2011

Marianne gaat klacht indienen bij de burgemeester omdat de politie in haar ogen incompetent heeft opgetreden. Simonne vindt dat zij en Frank Franky moeten vergeven en met een propere lei beginnen. Tom legt aan Marianne uit dat Jenny haar op tijd heeft verwittigd wat de mankementen betreft en dat Marianne dus nalatig is geweest. Yvette heeft van Marianne moeten vernemen dat Leo Ter Smissen wil kopen. Hij doet het om niet met zijn taxi's te moeten verhuizen en ook om Jenny te helpen. Femke vraagt aan Ann om te informeren in de instelling hoe het met Rafael gaat. Nancy komt solliciteren bij Luc maar ze vangt bot. Peggy ziet het niet zitten dat Tom de advocaat is van Marianne maar hij verdedigt het omdat hij zo kan verhinderen dat het tot een rechtszaak komt. Guy en Mayra vieren hun twaalfde huwelijksverjaardag in de Noorderzon. Kevin Colpaert, de zoon van Freddy, daagt op in Ter Smissen. De politie komt naar Ter Smissen om te zeggen dat Marianne moet ter beschikking zijn van de onderzoeksrechter wegens nalatigheid aan de elektriciteitsinstallaties.

Aflevering 7 (#3007) - dinsdag 6 september 2011

Paulien is razend op Bram omdat ze abortus heeft gepleegd om hem te vergeten, terwijl hij nu het kind wel wilde erkennen. Marianne is in alle staten ingevolge de situatie in Ter Smissen. Kevin komt naar Ter Smissen om te horen in welke omstandigheden zijn vader is gestorven. Hij hoort van de nalatigheid van Marianne en Leo raadt hem aan zich burgerlijke partij te stellen om een mooie geldsom te bekomen. De verbouwingswerken in het appartement lopen vertraging op omdat het bad nog niet is geleverd. Peggy vraagt aan Waldek of hij een bad zou willen plaatsen. Nancy probeert Eddy te vergeten door zich te focussen op Guy, haar "redder". Nancy nodigt Guy uit voor een drink in de Noorderzon. Luc wil van Franky te weten komen waarom Simonne niks meer wil weten van Bram. Franky maakt hem wijs dat het over de abortus van Paulien gaat. Leo heeft Kevin kunnen overtuigen een schadevergoeding te vragen voor de dood van zijn vader. Leo en Jenny zijn naar elkaar toe gegroeid en geven mekaar hun eerste innige zoen.

Aflevering 8 (#3008) - woensdag 7 september 2011

Leo wordt betrapt door Frank op een intiem telefoontje Rosa ziet dat Jenny in de wolken is en wil weten wat de reden is. Frank waarschuwt Leo voor zijn affaire met Jenny. Paulien is depri: op de bus kwam een zwangere vrouw naast haar zitten, die super gelukkig was. Julia troost haar. Franky zegt aan Luc dat Waldek blijkbaar een eigen zaak begonnen is want hij heeft hem in de dreef gezien met materiaal. Fien denkt dat ze tweede keus is bij Jens en dat hij nog met Paulien in zijn hoofd zit. Wanneer Luc gaat kijken bij Peter zit Waldek gewoon koffie te drinken en Peter en Tom bevestigen dat hij juridisch advies kwam vragen (Peggy had ondertussen gebeld om te verwittigen dat Luc op komst was). Nancy houdt een dankfeestje voor Guy. Tom heeft van Kevin een telefoontje gekregen om te zeggen dat hij zich burgerlijke partij stelt en verwittigt Marianne wat haar mogelijk boven het hoofd hangt. Kevin komt naar Marianne en Tom, op uitnodiging van Tom. Tom biedt hem een geldsom aan in ruil dat Kevin zich niet burgerlijke partij stelt.

Aflevering 9 (#3009) - donderdag 8 september 2011

Kevin vindt de 5000 € die Tom aanbiedt te weinig. Tom biedt 1000 € meer en hij gaat akkoord maar hij wil het geld nog vandaag. Tom zegt dat dit gesprek niet mag uitlekken of Kevin zou kunnen last krijgen van de politie. De onderzoeken hebben uitgewezen dat Rafael bipolaire stoornissen heeft. Kevin heeft aan Leo gemeld dat hij zijn eis intrekt en Leo meldt dit aan Jenny. Jens is nog altijd verscheurd tussen Fien en Paulien en Stijn kan Katrien niet uit zijn hoofd zetten. Bram zegt aan Simonne dat hij het Frank niet kwalijk neemt omdat hij het verdiende. Simonne zegt aan Franky dat Frank, ondanks zijn fouten en gebreken, hem opnieuw graag zal zien op termijn, wat hij niet zal kunnen zeggen van een flierefluiter als Bram. Rosa vraagt aan Marianne hoeveel ze Kevin heeft gegeven om hem om te kopen. Leo en Jenny gaan samen uit eten maar Jenny zit in met Yvette. Yvette zit alleen thuis en valt plots flauw. Leo heeft ook nog gevraagd om een kamer te reserveren voor hen twee.

Aflevering 10 (#3010) - vrijdag 9 september 2011

Yvette heeft een lage bloeddruk en hevige hoofdpijn. Jenny loopt op wolkjes. Leo is verward na wat er met Yvette is gebeurd. Nancy is depressief omdat Guy vasthangt aan Mayra. Peter verneemt van Femke dat Rafael manisch depressief is en dat hij verzorgd wordt in een instelling. Nancy moet terug in haar eigen appartement komen wonen en Rosa en Jenny moeten dus verhuizen. Luc vindt dat Franky zich teveel laat doen door Bram. Franky zegt aan Luc dat Bram Frank heeft neergestoken. En Luc geeft toe dat hij Waldek heeft laten opdraaien voor diefstal en zwartwerk. Marianne vindt dat Tom werk moet maken om Robin terug naar hier te krijgen. Waldek heeft de garage van Taxi ter Smissen ingericht om tijdelijk te logeren.