Wikia

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#3096) - maandag 9 januari 2012

Tom is in slaap gevallen aan zijn bureau. Hij heeft het dossier van Guy gekregen en er is geen enkel belastend bewijs tegen hem. Tom denkt dat ze hem zullen vrij krijgen. Het is de eerste schooldag van Sandrine. Tim zegt aan Jens en Julia dat Guy onschuldig pleit. Tom wil volledig voor de vrijheid van Guy gaan maar Peter heeft het er moeilijk mee. Tom wil van deze gelegenheid gebruik maken door deze zaak naambekendheid te verwerven. Axel zit nog altijd achter Peggy aan. Het appartement van Guy wordt doorzocht op sporen. Axel blijft Peggy volgen, ook per SMS. Rosa denkt dat het beter is er niet op te reageren. Guy ziet voor hem geen leven meer maar Peter zegt hem dat hij geen koelbloedige moordenaar ziet maar wel iemand die spijt heeft. Julia geeft Tom en Peter hun vet. Lynn zit in de taxi met Jens als chauffeur en ze probeert hem te versieren. Plots stopt hij en loopt hij een steeg in laat zijn taxi achter.

Aflevering 97 (#3097) - dinsdag 10 januari 2012

Lynn gaat Jens achterna maar hij wil even alleen zijn. Lynn neemt contact op met Leo. Paulien heeft een workshop in Amerika gewonnen. Mayra rijdt naar Lynn maar maakt eerst een praatje met Jens en Lynn is woedend. Ann geeft Tom zijn vet omdat hij gisteren de eerste schooldag van Sandrine vergeten heeft. Ook van Mayra krijgt hij ervan langs omdat hij Guy wil vrijpleiten. Rafael en Femke genieten van elkaar maar dan komt Peter onverwacht thuis en Femke kan nog net wegvluchten. Femke zegt aan Rafael dat ze verkeerd bezig zijn en dat het vroeg of laat aan het licht gaat komen. Rafael wil het uitmaken met Paulien maar verneemt dan van haar dat ze die workshop heeft gewonnen. Guy wordt opnieuw door Stoop ondervraagd en ontkent dat hij aan Julia heeft gezegd dat Fien levenloos in zijn armen lag. Hij beweert dat Fien nooit in zijn appartement is geweest en dat die oorbel een verzinsel is. Femke weet niet hoe zich te gedragen met Peter. Lynn komt klagend bij Bram omdat ze geen taxi heeft gehad en in de bus had ze geen plaats en haar schoenen zijn kapot. En ze werd beledigd door haar vader.

Aflevering 98 (#3098) - woensdag 11 januari 2012

Franky spot met Lynn terwijl Bram aan tafel zit; Bram loopt woedend weg. Het geduld van Rafael is op en zegt aan Femke dat ze moet beslissen. Tibo vindt dat ze zich beide kinderachtig hebben gedragen tegenover Lynn en dat ze zich moeten excuseren. Franky excuseert zich bij Lynn en wil haar moed geven wat de problemen met haar ouders betreft maar zij moet daar niks van weten. Guy heeft een brief aan Julia geschreven maar Paulien wil niet dat hij gelezen wordt en wil de brief verbranden. Maar Katrien denkt er anders over. Paulien opent de brief. Peggy ontvangt een sexy beha van Axel. Tom zegt dat Mayra geen huis kan kopen omdat zij en Guy getrouwd zijn onder het stelsel van gemeenschap van goederen en Mayra en Guy zijn nog niet gescheiden. Julia is met de brief naar de politie gegaan. In de brief schrijft Guy dat hij hoopt dat er ooit een dag komt dat zij hem zal kunnen vergeven. Axel komt weer naar de Noorderzon. Rafael wil met Femke naar Barcelona vertrekken. Er zijn textielvezels van de kledij van Fien gevonden in de zetel van Guy.

Aflevering 99 (#3099) - donderdag 12 januari 2012

Femke wil niet alles achterlaten om naar Spanje te verhuizen. Nancy heeft in een kamer van de B&B een vragenlijst gevonden over een evaluatie van de B&B. Er is dus een recensent in huis. Ann en Mayra hebben het huis niet kunnen kopen omdat Mayra nog niet gescheiden is. En Mayra denkt dat ze toch maar tijdelijk bij Marianne zullen intrekken. Rosa verlangt van alle personeel dat het zich 100% inzet voor de "hoge" bezoeker. Marianne wil de badkamer renoveren maar Franky zegt haar dat Sanitechniek dat niet kan doen ingevolge personeelstekort. Hij speelt de job echter door aan Frank (Klus & Co). Tim informeert iedereen over het feit dat ze bewijsmateriaal bij Guy gevonden hebben. Peter gelooft niet meer in de vrijspraak maar Tom is vastberaden om verder te zoeken naar een mogelijkheid. Axel gaat weer naar Peggy in de Noorderzon en randt haar aan.

Aflevering 100 (#3100) - vrijdag 13 januari 2012

Paulien heeft met Rafael in de loft overnacht. Rafael speelt een spelletje met Paulien en Femke. Frank en Waldek gaan de badkamer van Marianne renoveren maar hebben haar huis bevuild en ze is er natuurlijk weer niet mee opgezet. En ook niet met wie de werken uitvoert. Axel zit alweer op Peggy te wachten in de Noorderzon. Tim komt Axel oppakken wegens verkrachting, nadat Peggy de politie heeft verwittigd. Mr. Janssens heeft slechte eieren gegeten in de Zus & Zo en heeft last van diarree. Tom zegt aan Peggy dat hij haar wil bijstaan want de zaak is complexer dan het lijkt omdat ze een relatie heeft gehad met Axel. Katrien voelt zich niet goed en valt bewusteloos. De recensent heeft 4 sterren toegekend. Guy wordt in voorhechtenis genomen.