Wikia

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 101 (#3101) - maandag 16 januari 2012

Frank Simonne en Yvette krijgen een stappenteller van Ann. Axel is vrijgelaten omdat er onvoldoende bewijs is tegen hem want hij zegt dat Peggy ermee instemde. Tom wil insinueren dat Fien hartlijder was want Ann heeft daar destijds doorverwezen naar een cardioloog. Frank gaat een ritje maken op de moto van Tibo. Waldek heeft een krat van de zolder die hij naar het containerpark wil brengen maar Marianne ontdekt er nog een erfstuk in is van haar grootmoeder. Frank komt te laat bij Marianne door het ritje op de moto. Paulien vraagt aan Rafael om mee te gaan naar Amerika. Tom heeft "last van hartritmestoornissen" en Geert komt langs. Hij maakt van de gelegenheid gebruik om van Geert te vernemen of iemand kan sterven ingevolge hartritmestoornissen maar Geert zegt dat dit van allerlei omstandigheden afhankelijk is. En dus onmogelijk kan zeggen of Fien hieraan overleden zou kunnen zijn.

Aflevering 102 (#3102) - dinsdag 17 januari 2012

Rafael is niet enthousiast om mee te gaan naar Amerika met Paulien. Nancy krijgt goed nieuws van haar advocaat: Eddy komt vrijdag terug naar huis. Yvette belt Franky om te vragen dat hij dringend moet langskomen. Nancy vraagt aan Leo of Eddy bij hem zou kunnen werken maar Leo heeft momenteel geen chauffeur nodig. Yvette vraagt aan Franky of hij de stappenteller wil dragen in haar plaats want ze heeft met een vriendin gewed dat ze per dag 8000 stappen zou doen en ze heeft er maar 600 gedaan. De onderzoeksrechter heeft Ann gecontacteerd in verband met het dossier van Fien maar Ann twijfelt of ze daar zal aan meewerken. Femke wil dat Rafael meegaat met Paulien want hij kan daar mooie kansen grijpen. Franky brengt Frank op de hoogte van wat Yvette heeft gevraagd over de stappenteller. Tom gaat 's nachts naar het cabinet van dokter Ann om het dossier van Fien in te kijken. Yvette heeft zogezegd meer dan 10000 stappen gedaan en Frank maar een goeie 9000. Rafael zegt dat hij meegaat met Paulien.

Aflevering 103 (#3103) - woensdag 18 januari 2012

Yvette vraagt Frank de 100 € die ze gewed had met hem in verband met de stappenteller. Franky komt langs op Franks verzoek. Franky geeft haar een kortingbon van 100 € voor de fitness in plaat van de 100 €. Luc komt horen hoe de zaken ervoor staan met Guy. Nancy heeft bloemen gekocht voor Marianne omdat ze haar goed heeft geholpen met de advocaat van Eddy. Katrien zou opnieuw aan een modellencasting willen meedoen maar het is hetzelfde bureau dat haar eerder afwees omdat ze te dik was. Tom brengt Guy op de hoogte van zijn strategie maar Guy zegt dat hij Fien heeft vermoord. Tom probeert hem te overtuigen maar Guy staat niet achter hem. Tom is verplicht Peter te zeggen dat hij in Fiens dossier heeft gekeken. Frank en Waldek moeten materiaal naar binnen brengen bij Marianne maar zij wil dat het langs achter gebeurt. Frank stoot per ongeluk met de balken tegen Waldeks hoofd en ze moeten ermee naar Spoed. Luc verneemt van Nancy dat Sanitechniek een opdracht heeft moeten weigeren ingevolge personeelstekort. Tibo zegt aan Frank dat hij een nieuwe inenting tegen tetanus moet krijgen.

Aflevering 104 (#3104) - donderdag 19 januari 2012

Rafael vraagt 2 weken verlof aan Leo om met Paulien naar Amerika te gaan maar hij vangt bot. Luc spreekt Franky aan over de doorgesluisde job van Marianne. Nancy is heel euforisch tegen Femke wat haar Eddy betreft. Er ontstaat een discussie tussen Luc en Franky. Ann gaat naar Tom om hem te zeggen wat ze denkt van zijn houding tegenover Guy en geeft hem de eerste tekening van Sandrine. Nancy is de woonkamer van Marianne aan het stofzuigen maar het snoer blijft hangen aan het erfstuk van Marianne's grootmoeder en de vaas valt op de grond in scherven. Marianne en Geert komen terug van een etentje en plots bemerkt ze dat haar vaas weg is. Peggy vindt in de Noorderzon een roos en een kaartje "heb je gemist, Axel".

Aflevering 105 (#3105) - vrijdag 20 januari 2012

Peggy heeft angst na de roos die ze gisteren ontving. Lynn begint meer en meer op te schieten met Tibo en Franky begint wat jaloers te worden. Nancy is volop bezig met de voorbereidingen voor het feest voor Eddy. Peter zegt aan Femke dat hij klaar is voor kinderen. Marianne denkt dat Frank en Waldek verantwoordelijk zijn voor het verdwijnen van de vaas. Rafael verneemt dat Peter voor kinderen wil gaan. Marianne vraagt op de man af aan Frank en Waldek waar haar vaas is. Paulien ontdekt dat Katrien zich uithongert om de normen van model te halen en zich in te schrijven voor een casting. Marianne beschuldigt Frank en Waldek zodanig dat ze allebei hun biezen nemen en de werken achterlaten. Lynn en Tibo maken een toer op zijn moto. Paulien vertrekt naar Amerika. Julia betrapt Katrien dat ze opzettelijk overgeeft om haar eten niet te moeten inhouden. Lynn probeert avances te maken bij Tibo maar hij weigert. Rafael gaat niet mee naar Amerika. Tim komt langs bij Nancy om te zeggen dat het gevangenentransport betrokken was bij een ongeval en Eddy is om het leven gekomen.