Wikia

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 111 (#3111) - maandag 30 januari 2012

Eddy slaapt op de sofa en Nancy wil hem een kusje geven maar hij schrikt en Nancy valt. Hij is nog gestresseerd door de gevangenis. Eddy stond blijkbaar op de verkeerde lijst en is dus niet overleden. Eddy ziet de toekomst niet rooskleurig: hij is te lang in de gevangenis geweest om nog werk te vinden en ook zijn leeftijd speelt niet in zijn voordeel, zegt hij. Nancy brengt Eddy mee naar Marianne om te helpen maar Marianne moet het niet weten. Ze mogen echter wel de spreekkamer een beurt geven van Ann. Stijn heeft zijn doctoraat behaald. Tom verklapt aan Peggy dat Peter en Femke aan kinderen denken. Tom wil met Peggy gaan eten maar zij is er nog niet aan toe. Rafael neemt al een paar dagen zijn pillen niet meer en Femke zegt hem dat hij zal moeten vertrekken als hij ze niet neemt. Jenny heeft opnieuw een knobbeltje in haar borst.

Aflevering 112 (#3112) - dinsdag 31 januari 2012

Luc heeft een opdracht op Ibiza maar niet Bram, noch Franky staan te trappelen om te gaan. Jenny ziet het niet zitten opnieuw te moeten vechten tegen de kanker. Sinds Eddy terug is uit Rusland maakt hij een kruisteken telkens hij begint te eten. Eddy wil Waldek en Frank raad geven in verband met elektriciteit maar dat zint Marianne niet. Jenny en Leo gaan naar het ziekenhuis voor een onderzoek van Jenny. Femke denkt dat het beter is Rafael met rust te laten tot Paulien terug is. Ann ziet een afwijking in de borst van Jenny en zegt dat ze geen voorbarige conclusies mag trekken. Er moet een biopsie uitgevoerd worden. Tibo kan geen verlof krijgen en kan dus niet meegaan met Franky naar Ibiza.

Aflevering 113 (#3113) - woensdag 1 februari 2012

Jenny is prikkelbaar door de mogelijke kanker en werkt het uit op Leo. Luc neemt de beslissing dat Franky naar Ibiza moet gaan. Bram wil checken of ze alle gerief in de bestelwagen hebben geladen maar Franky sluit hem erin op. Nancy zegt aan Eddy dat hij bij Luc moet gaan solliciteren. Rafael weigert zijn pillen te nemen. Marianne begrijpt niet waarom Mayra deeltijds taxichauffeur blijft in plaats van voltijds met juwelen bezig te zijn, want een gedistingeerde vrouw en taxichauffeur, dat past niet… Femke kan niet tot Rafael doordringen en zegt dat hij er vanaf nu alleen voorstaat; hij moet niet meer rekenen op haar. Marianne excuseert zich bij Mayra. Rafael verneemt dat Jens verlof gekregen heeft om naar Londen te gaan en hij niet. Nancy vraagt aan Geert wat er scheelt met Eddy want hij slaapt alleen en heeft nooit nog "goesting". Geert zegt dat het komt omdat hij zijn leven opnieuw moet oppikken maar dat zal iets van lange adem zijn en ze mag niks forceren. Nancy komt bij Luc een goed woordje doen voor Eddy.

Aflevering 114 (#3114) - donderdag 2 februari 2012

Rafael is zich opnieuw aan het verminken met vuur aan zijn arm. Luc begrijpt niet waarom Franky tegen zijn zin naar Ibiza gaat. Yvette heeft een aangepast programma gekregen in de fitness. Rafael beseft dat hij professionele hulp nodig heeft. Frank en Simonne maken nog een rit op hun tandem. Guy wordt verwezen naar de correctionele, op basis van het medisch dossier van Fien en kan bijgevolg geen levenslang krijgen. Frank en Simonne hebben lekke band en geen herstellingsgerief. Femke geeft Rafael een laatste kans. Frank en Simonne maken er het beste van door een spelletje te spelen onderweg. Bram komt langs met de bestelwagen en stelt voor de tandem in de bosjes te verstoppen tot ze hem morgen komen halen. Eddy heeft gekookt voor Nancy en ze is aangenaam verrast. Tom is naar een feestje van de balie en ontmoet daar Lynn. Nancy heeft een verrassingsact voor Eddy. Tom brengt Lynn mee naar zijn kantoor en ze maakt avances. Eddy ontsteekt kaarsen en bid geknield.

Aflevering 115 (#3115) - vrijdag 3 februari 2012

Simonne voelt zich niet goed na hun voettocht naar huis. Bram betrapt Lynn samen met Tom terwijl ze aan het kussen zijn. Bram gaat naar Tom om hem zijn vet te geven. Jens vertrekt naar Londen. De tandem is verdwenen. De laboresultaten van het onderzoek van Jenny zijn toegekomen bij Ann en Marianne onderschept de brief maar maakt hem toch niet open. Eddy praat met Geert over zijn verblijf in Rusland. Na zijn blauwtje met Lynn gaat Bram naar Ibiza in de plaats van Franky. Eddy solliciteert bij Sanitechniek en Luc zegt dat hij maandag al kan beginnen. Simonne wil aangifte doen van hun gestolen tandem maar Tim zegt dat hun tandem in de steeg staat. Bram heeft dus de tandem naar huis gebracht maar Frank is daar niet zo blij mee. Yvette heeft een taxi nodig om naar de fitness te gaan en Leo komt haar halen. Yvette kwetst Leo omdat ze zegt dat hij zijn stoel bij haar al aan het opwarmen is voor het geval het met Jenny slecht zou aflopen. Ann komt Jenny nieuws brengen over de onderzoeken.