Wikia

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#3116) - maandag 6 februari 2012

Jenny kan waarschijnlijk gered worden omdat ze er vroeg bij zijn maar ze ziet het niet zitten opnieuw te moeten vechten tegen de kanker. Ze reageert het af op Leo. Femke heeft een Predictor gekocht en blijkt zwanger te zijn. Marianne wil een kaartje sturen aan Jenny maar weet niet wat ze moet schrijven. Femke gaat langs bij Ann want ze heeft haar twijfels over de vader. Ann zal een test doen om uitsluitsel te geven. Paulien is niet te spreken over het feit dat Rafael niks van zich heeft laten horen tijdens haar afwezigheid. Het is nu zeker: Peter wordt papa.

Aflevering 117 (#3117) - dinsdag 7 februari 2012

Femke vraagt aan Peter om haar zwangerschap voorlopig geheim te houden en zeker tegenover Rafael. Peter verklapt het nieuws echter al direct aan Tom. Nancy maakt zich op voor Eddy maar hij gaat mee met Luc iets drinken. Luc en Eddy zijn in een bar en aan de toog zit een vrouw aan wie Luc een traktatie aanbiedt. De vrouw in kwestie wil echter betaald worden, 300 € per uur. Ann zegt aan Jenny dat er geen uitzaaiingen zijn maar ze moeten wel de operatie van morgen afwachten.

Aflevering 118 (#3118) - woensdag 8 februari 2012

Eddy kan niet meer presteren bij Nancy en zij vraagt zich af of er in de gevangenis soms iets gebeurd is met mannen maar hij reageert hier heftig op. Rafael ziet dat Femke zwangerschapsvitaminen neemt. Nancy informeert bij Ann waarom sommige mannen niet meer presteren en zegt dat ze een vriend kent met dit probleem. Maar ze verspreekt zich en zegt dat het Eddy is. Luc gaat akkoord met het voorstel van Franky om samen te werken met Klus & Co; zo kunnen ze de winst aanzienlijk verhogen. Marianne bezoekt Jenny. Marianne vraagt of ze Bianca al heeft verwittigd en Jenny neemt het verkeerd op omdat ze denkt dat Marianne hoopt dat Bianca en Robin naar hier zouden komen. Eddy gaat naar Ann voor zijn probleem. Ann denkt dat het te maken heeft met zijn verleden in de gevangenis. Ann wil zijn prostaat onderzoeken maar hij muist er van tussen. Eddy zegt aan Nancy dat Ann gezegd heeft dat met hem alles in orde is en Nancy denkt hierdoor dat het aan haar ligt. Rafael heeft zijn twijfels over de vitaminen van Femke en vindt later de Predictor.

Aflevering 119 (#3119) - donderdag 9 februari 2012

Paulien komt razend naar Rafael want hij heeft de photoshoot vergeten. De operatie van Jenny is goed verlopen en er zijn geen uitzaaiingen. Paulien vraagt Rafael of hij haar nog graag ziet en hij zegt dat hij er nog moeten over nadenken. Paulien weet genoeg. Nancy verklapt aan Martha wat het probleem van Eddy is. Martha zegt haar dat ze zich moet optutten om terug succes te hebben bij Eddy. Nancy vraagt aan Rosa om haar kapsel te doen opdat Eddy haar opnieuw zou waarderen. Peter heeft boeken over zwangerschap en baby's gekocht en Rafael vindt ze. Eddy wil niet naar huis gaan omdat hij vreest dat Nancy hem weer gaat lastigvallen en vraagt aan Luc of hij nog wat bij Sanitechniek mag blijven. Rafael zegt aan Femke dat hij haar Predictor gevonden heeft. Eddy gaat vol goeie moed naar huis en vindt Nancy helemaal opgetut. Rafael denkt dat hij de vader is van Femkes kind maar Femke zegt dat ze het uitgerekend heeft en dat er een bloedonderzoek werd gedaan. Hij kan de vader niet zijn.

Aflevering 120 (#3120) - vrijdag 10 februari 2012

Eddy heeft nog altijd niet kunnen presteren bij Nancy. Simonne vertrouwt de onderaanneming tussen Sanitechniek en Klus & Co niet. Marianne heeft een brief voor Jenny geschreven. Julia is lastig op Luc omdat hij Guy aan een advocaat geholpen heeft en daardoor moet hij niet voor Assisen verschijnen. Ze gooit een bord spaghetti op zijn schoot. Marianne gaat naar Jenny met haar brief. Jenny maakt het terug goed met haar. Tibo wordt uit zijn huis gezet want de huisbaas heeft de huur opgezegd. Franky stelt hem voor bij hem in te trekken en hij gaat akkoord na een korte aarzeling. Femke zegt aan Rafael dat Peter de vader is. Frank en Waldek lezen aandachtig het contract tussen Sanitechniek en Klus & Co maar tekenen uiteindelijk. Martha stelt voor dat zij zich eens met Eddy gaat bezighouden.