Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 121 (#3121) - maandag 13 februari 2012

Eddy heeft nog altijd alleen geslapen; hij is zo een groot bed niet meer gewoon. Martha gaat zich over Eddy ontfermen. Eddy moet een job gaan doen bij Martha. Jenny komt thuis van het ziekenhuis. Ann waardeert dat Marianne de eerste stap heeft gezet bij Jenny. Julia denkt dat de factuur van de stomerij voor de broek van Luc is toegekomen maar het is een andere factuur. Eddy gaat de verstopte WC van Martha ontstoppen en Martha probeert hem op te vrijen. Martha neemt een douche in de aanwezigheid van Eddy en vraagt hem welke kleren ze moet aantrekken maar Eddy muist er van tussen. Rafael bestelt een abortuspil via het internet.

Aflevering 122 (#3122) - dinsdag 14 februari 2012

Martha belt opnieuw naar Sanitechniek om te zeggen dat haar badkamer onder water staat maar in plaats van Eddy gaat Frank naar haar. Nu probeert Martha Frank te versieren. Frank heeft zich opgesloten in de badkamer en belt Franky om te vragen hem te komen halen. Rafael gaat naar Paulien en wil haar een ring geven voor Valentijn maar ze zet hem aan de deur. Frank en Simonne zijn uitgenodigd bij Franky en Tibo. Ze delen mee dat ze gaan samenwonen. Luc en Eddy zijn opnieuw in de bar waar Luc een paar dagen geleden die knappe vrouw ontmoette. Nancy wacht vergeefs op Eddy. Peter zegt aan Rafael dat ze een kindje verwachten.

Aflevering 123 (#3123) - woensdag 15 februari 2012

Franky heeft een kater. Simonne is erg tevreden over Tibo's kookkunsten. Franky denkt dat Frank het niet echt waardeert dat ze gaan samenwonen. Geert heeft griep. Nancy denkt dat Eddy haar Valentijn vergeten heeft maar hij heeft haar "sloefkes" gekocht, zodat ze 's nachts geen koude voeten zou hebben… Eddy maakt kennis met Rafael en is daar niet gelukkig mee. Eddy klaagt bij Nancy over Rafael. Luc heeft een "rood" boekje, dat ook Frank niet onbekend is. Tibo moet Jana verzorgen, die gewond is aan haar arm. Rafael komt langs bij Paulien met een 10-tal stokbroden. Hij wil met haar naar Parijs gaan. Marianne komt Jenny bezoeken in de Zus & Zo. Eddy vindt in de vuilbak een blikje bier, verpakt als cadeau en drinkt het leeg.

Aflevering 124 (#3124) - donderdag 16 februari 2012

Tibo is wat van zijn melk nadat hij gisteren zijn dochter Jana ontmoette maar hij zegt niks erover aan Franky. Jenny denkt dat het beter is dat zij en Marianne elkaar niet meer in de Zus & Zo ontmoeten omwille van Rosa en Peggy. Martha legt voor Nancy de tarotkaarten. Martha heeft "connectie" en zegt dat ze niet mag opgeven maar Nancy gelooft er niet in. Leo gaat een voetreis naar Scherpenheuvel doen als bedanking omdat Jenny genezen is. Geert is nog altijd erg ziek. Marianne maakt kippenbouillon voor hem maar hij denkt dat ze het niet aankan. Marianne moet het zoutvaatje aanvullen maar ze vergeet het dekseltje vast te schroeven en de hele inhoud belandt in de soep! Geert is in zijn nopjes met de soep. Er gaat niks boven huisgemaakte soep, zegt hij. Maar in plaats van huisgemaakte soep is hij bereide soep aan het eten, die Ann is gaan kopen. Ellen bevestigt aan Tibo dat Jana zijn dochter is. Eddy begint opnieuw te drinken en begint dus stilaan opnieuw de oude te worden.

Aflevering 125 (#3125) - vrijdag 17 februari 2012

Eddy is weer helemaal de oude. Marianne denkt dat het beter is dat Sandrine niet teveel naar de Zus & Zo gaat omdat Jenny zich niet teveel mag vermoeien. Nancy vraagt aan Martha haar te leren hoe de tarotkaarten te leggen maar Martha zegt dat men dat niet kan leren, men wordt ermee geboren. Geert voelt zich opnieuw "kip"lekker na de soep van Marianne. Maar uiteindelijk heeft hij alleen maar bereide soep van Knorr gegeten. Ellen zoekt Tibo opnieuw op in het ziekenhuis want ze zegt dat het niet goed gaat met Jana. Een brief van de douane in verband met de abortuspil die Rafael besteld heeft, komt toe maar Femke en Peter ontvangen hem. Maar Rafael kan vermijden dat Femke hem opent. Hij zegt dat hij pijnstillers heeft besteld in Spanje. Ellen zegt aan Tibo dat Jana absoluut haar vader wil leren kennen. Tibo zegt dat dit niet mogelijk is want ze hebben dit vroeger zo afgesproken. Julia is er niet over te spreken dat Paulien opnieuw samen is met Rafael. Luc heeft een afspraak met een "oude kennis", Anja Cammaerts maar zij herkent hem niet want ze verwart hem blijkbaar met Frank. Ze wil niks met hem eten want hij is haar type niet. Rafael gaat bij de apotheker het kruid halen en de apotheker zegt dat dit kruid niet mag genomen worden door een zwangere vrouw