Wikia

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#3131) - maandag 27 februari 2012

Femke eet de cupcakes die Rafael heeft bereid. Ze ondervraagt Rafael over de klachten die ze over hem gehoord heeft maar hij kan er zich uitspreken. Eddy komt te laat op zijn werk en krijgt naar zijn voeten van Luc en Franky. Peggy gedraagt zich kattig tegenover Femke in verband met haar zwangerschap. Rosa heeft op zolder in de Zus & Zo iets gevonden wat ze niet kent, namelijk een koperen kuip. Femke krijgt opnieuw duizelingen. Franky zegt aan Luc dat Julia nog eens iemand voor hem zou zijn. Rafael probeert aan Paulien uit te leggen dat hij zich veel beter voelt zonder de pillen. Hij wil verder met haar maar zij stelt haar voorwaarden. Franky gaat naar Tibo op zijn werk en zegt dat hij stiekem in zijn GSM-gegevens heeft gekeken. Hij vraagt wie Ellen is en of hij daarmee een affaire heeft.

Aflevering 132 (#3132) - dinsdag 28 februari 2012

Tibo zegt aan Franky dat hij met niemand een affaire heeft. Peter verneemt dat Tom met Lynn een flirt heeft gehad en stapt op in de Noorderzon. Tibo biecht op dat Ellen een oude kennis is. Franky begrijpt niet waarom ze dan na 15 jaar opnieuw opduikt zonder reden. Peter kan moeilijk geloven dat Lynn geen bijbedoelingen heeft met Tom, gezien ze nu gesolliciteerd heeft. Leo wil Rafael ontslaan maar Rafael geeft hem de kans niet en gaat rijden. Nancy gaat naar Femke in de loft en stoot met haar doos tegen een vaasje aan de muur (blooper). Eddy en Martha hebben een flirt bij hem thuis. Nancy tettert zodanig dat Femke naar haar bed gaat want ze moet rusten. Tibo belt Ellen om te zeggen dat ze hem niet meer mag bellen. Rafael komt enthousiast terug en legt een mooie omzet op tafel. Toch ontslaat Leo hem want volgens Mayra reed hij aan 100 km/u in de dorpskom. Franky en Tibo leggen het bij maar Franky wil dat ze geen geheimen meer voor mekaar mogen hebben. Eddy inspecteert de mysterieuze ketel en zegt dat hij dient om bier te brouwen. Eddy kent de brouwkunst van zijn vader; hij is nog ooit als kind in zo'n ketel gevallen. Rosa wil de ketel verkopen op het internet.

Aflevering 133 (#3133) - woensdag 29 februari 2012

Marianne is abnormaal geïnteresseerd in het werk van Mayra. Ze vraagt dat haar klanten van de juwelen langs de achterdeur zou binnenkomen want het is vervelend die mensen in de woonkamer en keuken te ontmoeten. Paulien zegt aan Katrien dat Rafael zijn pillen niet meer neemt en Katrien waarschuwt haar voor de gevolgen. Femke heeft weer last van misselijkheid. Peter vindt dat ze naar de dokter moet maar zij vindt dat het niet nodig is; misselijkheid is normaal tijdens zwangerschap. Rosa heeft de ketel te koop aangeboden op het internet. Jenny geeft foto's van Robin aan Marianne. Peggy zegt aan Femke dat Tom een nieuwe vlam heeft, Lynn. Jenny vraagt de foto's met niemand te delen want als Bianca dat te weten komt… Frank en Waldek zijn op de computer van Sanitechniek aan het bieden op hun ketel, maar Franky kan er niet mee lachen en zegt dat het werk voorgaat. Frank is echter het baasspelen van Franky ook beu. Nancy komt thuis en vindt Eddy halfnaakt. Hij zegt dat hij ziek is maar plots komt Martha uit de slaapkamer. Frank en Waldek zijn niet opgedaagd bij een klant. Nancy heeft Eddy in zijn onderbroek aan de deur gezet. Ze gooit hem zijn kleren achterna. Frank heeft 13 uur verstaan in plaats van 12u30 en er ontstaat een hevige discussie tussen hem en Franky. Maar Luc vindt dat Franky het goed heeft aangepakt. Rafael wil met Paulien naar een fotostudio gaan kijken maar Paulien weet niet wat ze moet doen of zeggen. Hij stapt op. Jana zoekt Tibo op maar Tibo is er niet mee gediend. Paulien zoekt Femke op om te zeggen dat Rafael zijn pillen niet meer neemt.

Aflevering 134a (#3134) - donderdag 1 maart 2012

Jana wil Tibo beter leren kennen maar hij wil dat zij hem voor altijd met rust laat. Femke wil Rafael bij Leo contacteren maar verneemt dat hij daar niet meer werkt. Marianne gaat naar het kantoor van Tom met de bedoeling de foto's van Robin te tonen maar Tom heeft geen tijd. Eddy vraagt aan Luc of hij bij hem mag blijven slapen maar Luc weigert. Martha komt aankloppen bij Nancy en vraagt vergiffenis maar zij zegt dat ze nog liever haar badsloefen opeet. De hoogste bieder heeft 250 € geboden voor de ketel, zegt Rosa. De koper is Waldek. Nancy werkt met de schaar de kledij van Eddy bij. Franky ontdekt foto's van Tibo uit zijn peuterjaren. Tibo voelt zich onwennig door de foto's en biecht aan Franky op dat het foto's van Jana zijn en hij vertelt het hele verhaal. Femke confronteert Rafael met zijn leugens. Ze kan niks meer doen voor hem en wil dat hij vertrekt. Maar dan krijgt ze hevige pijn en valt bewusteloos. Tibo bevestigt dat het nu stopt met Jana. Rafael onderneemt niks om Femke te helpen. Tom wil samen met Peter het proces van Guy voorbereiden maar Peter wil naar Femke. Mayra wilde met Ann eten in de Noorderzon maar wordt opgeroepen door Rafael voor Femke.

Aflevering 135 (#3135) - vrijdag 2 maart 2012

Femke heeft haar kindje verloren. Tibo begint te twijfelen over zijn houding tegenover Jana. Eddy heeft overnacht in de Zus & Zo. Eddy belt naar Nancy en verneemt dat Femke een miskraam heeft gehad. Franky ziet het helemaal niet zitten dat Tibo meer met Jana zal omgaan. Femke heeft spasmen en een verhoogde hartslag en heeft veel bloed verloren. Eddy probeert het terug goed te maken met Nancy. Jana komt haar foto's terughalen bij Tibo. Franky maakt kennis met Jana. Tibo wil samen met Jana eten. Rafael verwijt Paulien van de miskraam van Femke en Nancy verwijt Martha van de miskraam omdat ze de kaarten verkeerd heeft gelegd. Femke ontwaakt en verneemt van Peter dat ze haar kindje verloren heeft. De bloedresultaten van Femke zijn abnormaal.