Wikia

Week 2

Week 3

Week 4

Aflevering 11 (#3011) - maandag 12 september 2011

Marianne wil dat Rosa, Jenny en Waldek Taxi ter Smissen direct verlaten maar zij blijven. Rosa denkt dat ze Kevin moeten overtuigen om opnieuw klacht in te dienen tegen Marianne. Jenny verneemt dat Yvette een kleine beroerte heeft gehad. Waldek zoekt Kevin op en vraagt hem opnieuw klacht in te dienen. Ann is er vrijwel zeker van dat Mayra iets voor haar voelt maar dat ze bang is. Waldek brengt Kevin mee naar Rosa en Jenny want hij is bereid om te helpen.

Aflevering 12 (#3012) - dinsdag 13 september 2011

Kevin wil geld krijgen van Jenny, Rosa en Waldek als hij opnieuw klacht moet indienen. Bram zou Franky rijlessen willen geven maar Luc ziet het niet zitten dat hij met de bestelwagen rijdt. Kevin gaat uiteindelijk akkoord. Luc betaalt de rijlessen van Franky. Nancy gaat komen poetsen bij Sanitechniek om zo veel mogelijk bij Guy te kunnen zijn. Peggy verneemt dat Marianne de deurwaarder wil afsturen op Rosa en Jenny. Frank wijst Leo op de gevolgen voor Yvette als Leo voor Jenny zou kiezen. Stijn blijft vinden dat Katrien beter af is met hem dan met Tim. Simonne komt thuis en zegt dat Yvette opnieuw een beroerte heeft gekregen. Peggy confronteert Tom met de plannen van Marianne. Peggy kan Marianne overtuigen geen deurwaarder in te schakelen door haar geheim wapen van de verkoop van de Noorderzon te gebruiken. Stijn wil in Londen zijn doctoraat behalen en wil dat Katrien met hem meegaat. Tom verneemt van de tegenpartij dat Kevin opnieuw klacht heeft ingediend tegen Marianne op basis van afpersing en bedreiging;

Aflevering 13 (#3013) - woensdag 14 september 2011

Femke verneemt dat Rafael vanaf nu bezoek mag ontvangen. Peggy verneemt van Waldek dat Kevin zwijggeld gekregen heeft. Tim en Boons komen langs bij Marianne ingevolge de nieuwe klacht van Kevin. Tom vraagt of er harde bewijzen zijn van het zwijggeld en bedreiging. Ann heeft een taxi nodig en Mayra moet rijden, ondanks het feit dat Mayra dat niet ziet zitten. Peggy confronteert Tom met het feit dat hij zwijggeld heeft betaald en ze eist dat Marianne een andere advocaat neemt. Femke zegt aan Peggy dat ze zou willen dat Rafael uit haar leven verdwijnt maar dat ze hem toch niet in de steek kan laten. Ann wil met Mayra gaan eten maar Mayra vindt dat ze teveel pusht. Tom gaat naar Marianne om te zeggen dat hij haar niet langer kan vertegenwoordigen. De privé-detective van Tom heeft Robin gevonden in Marokko.

Aflevering 14 (#3014) - donderdag 15 september 2011

Femke wil Rafael bezoeken maar Peter is haar gevolgd. Marianne wil dat Tom direct naar Marokko gaat maar Tom wil niks dan achter de rug van Peggy. Nancy heeft soep gemaakt voor de mannen van Sanitechniek maar vooral voor Guy.Peter is niet opgezet met de overbezorgdheid van Femke tegenover Rafael. Ann is met Mayra gaan eten in de Noorderzon en Ann wil weten wat haar tegenhoudt een relatie te beginnen. Tom besluit om toch naar Marokko te gaan maar niet zonder het aan Peggy te zeggen. Katrien vertelt Paulien van haar plannen om met Stijn naar Londen te verhuizen. Jens zegt aan Katrien dat hij zich bezorgd voelt tegenover Stijn omdat het auto-ongeval zijn fout is. Katrien geeft toe dat ze nog iets voor Stijn voelt. Fien voelt dat Jens allerlei problemen heeft maar vraagt dat hij zijn tijd neemt maar ze wil hem niet verliezen want hij geeft haar moed en energie. Stijn heeft een cadeautje voor Katrien maar zij zegt dat ze voor Tim heeft gekozen. Tom heeft besloten om dan toch naar Marokko te gaan zonder dat Peggy het weet.

Aflevering 15 (#3015) - vrijdag 16 september 2011

Tom maakt aan Peggy wijs dat hij naar een belangrijke conferentie moet in Barcelona voor een heel weekend. Jenny krijgt een telefoontje van Bianca om te zeggen dat ze niet meer terug komt.Paulien voelt zich nog altijd depri. Peggy verneemt van Peter dat die conferenties in Barcelona erg saai zijn en dat hij niet begrijpt dat Tom daar naartoe gaat. Jenny zegt aan Luc het nieuws over Mo en Bianca en dat Mo alles verkoopt, ook het appartement. Gezien Luc huurder is heeft hij het voorrecht om te kopen. Voor Jens naar Londen vertrekt ziet hij Tim en zegt hem dat hij een mooie tijd heeft gehad met Katrien en dat ze niet gelukkig is met Tim. Tim zet Katrien aan de deur. Frank zegt aan Simonne dat Leo en Jenny een affaire hebben en dat hij zelfs van zin is om het uit te maken met Yvette. Peggy heeft al haar spullen gepakt en vertrekt bij Marianne.