Wikia

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 46 (#3146) - maandag 19 maart 2012

Guy voelt zich niet op zijn gemak ondanks het feit dat hij vrij is. Hij logeert bij Luc. Tibo raadt Bram aan de bloedresultaten af te wachten voor opnieuw seks te hebben maar hij minimaliseert het. Marianne triomfeert omdat Tom het proces gewonnen heeft. Bij het kantoor van Tom staan de journalisten aan te schuiven voor een interview. Femke krijgt plotseling erge hoofdpijn. Ann komt naar Toms kantoor met een fles champagne om zijn succes te "vieren". Femke ziet het niet meer zitten maar Ann zegt haar dat het binnenkort zal beter gaan dankzij de medicatie. Peggy zegt aan Julia dat ze tijdlelijk bij Femke woont en dat Femke momenteel niet terug komt werken. Tom en Lynn komen eten in de Noorderzon en Julia is er niet mee gediend; Peggy zegt dat ze een tafel achteraan moeten nemen. Bram gaat naar Geert voor zijn resultaten en alles is oké. Maar Geert zegt dat hij geen onveilige seks mag hebben want over een paar maanden moet er opnieuw een test gedaan worden. Jens verneemt dat Tom en Lynn aan het eten zijn. Hij gaat naar hen toe en giet een glas water over Lynn.

Aflevering 47 (#3147) - dinsdag 20 maart 2012

Lynn is in alle staten. Julia probeert van Tom te weten te komen waar Guy is maar hij lost niks. Peter vindt dat Lynn moet instaan voor de gevolgen (glas water) als ze vindt dat het doel de middelen heiligt (op een slinkse manier informatie van Jens te weten komen). Ann ontdekt dat Marianne een foto van Robin heeft gekregen van Jenny. Jenny wil werken in de Zus & Zo ondanks haar gezondheidsproblemen. Guy wil met Mayra spreken maar zij weigert. Marianne maakt een fotoalbum voor Robin, waarin familiefoto's staan. Ze hoopt van het via Jenny aan Robin te kunnen bezorgen. Nancy bezoekt Femke maar ze is er niet mee gediend nu ze zich slecht voelt. Luc heeft Marc en Eric, 2 ex-collega's van Guy, bij hem uitgenodigd voor een drink. Marianne nodigt Ann en Mayra uit voor het avondeten maar Mayra heeft geen zin en gaat even weg. Mayra heeft een gesprek met Ann: ze voelt zich gevangen, opgesloten bij Marianne en ze wil een tijdje alleen zijn. Ze heeft een kamer in de Zus & Zo gereserveerd.

Aflevering 48 (#3148) - woensdag 21 maart 2012

Ann blijft alleen achter in het atelier van Mayra. Frank vraagt aan Luc of hij weet waar Guy verblijft maar hij zegt dat hij van niks weet. Rosa denkt dat Marianne de oorzaak is van het feit dat Mayra weg is bij Ann. Guy vindt geen werk, gezien zijn verleden. Jens en Mayra vinden steun bij elkaar na het proces. Femke heeft opnieuw energie en zin om bezig te zijn maar Ann zegt dat het belangrijk is dat ze haar medicatie blijft nemen. Nancy gaat naar het notariaat om Peter te spreken maar ze moet wachten omdat hij bezig is. Ze vraagt ronduit aan Lynn op wie van de twee ze valt, Tom of Peter. Marianne denkt dat zij een deel van het probleem van Mayra is. Geert zegt dat ze in dat geval met Mayra moet spreken. Nancy vraagt aan Peter Femke gewoon eens te bellen maar hij zegt dat hij het niet aankan. Luc stelt Franky voor Guy opnieuw in dienst te nemen maar Franky twijfelt. Femke daagt opnieuw op in de Noorderzon en Julia moet er tussenuit. Julia belt aan aan het appartement van Luc omdat ze vermoedde dat Guy daar verblijft.

Aflevering 49 (#3149) - donderdag 22 maart 2012

Julia wil weten wat Guy van plan is. Ann wil van Mayra weten wat er niet meer gaat. Ze zegt dat ze ruimte nodig heeft en het is een chaos in haar hoofd. Paulien en Katrien begrijpen niet dat Julia het risico heeft gelopen Guy op te zoeken. Femke excuseert zich bij Julia dat ze Paulien niet heeft verwittigd dat Rafael ziek was. Frank en Waldek willen hun nieuw bier proeven maar Eddy zegt dat het nog niet klaar is. Peter ontmoet Femke in de Noorderzon. Luc zegt dat hij Guy wil laten terugkomen en Franky moet Bram overtuigen. Guy gaat weg bij Luc want hij krijgt pesttelefoontjes. Jana is op bezoek bij Tibo maar Ellen komt haar terughalen. Peter drinkt meer dan goed is voor hem in aanwezigheid van Femke. Hij begrijpt niet dat ze nog maar pas hun kind hebben verloren en dat ze al terug werkt in de Noorderzon. Tom en Peggy komen toe en Tom neemt Peter mee.

Aflevering 50 (#3150) - vrijdag 23 maart 2012

Franky zegt aan Bram dat Guy terug bij hen komt werken. Femke wil dat het terug goedkomt tussen haar en Peter. Luc meldt aan het voltallige personeel dat Guy opnieuw bij Sanitechniek komt werken. Frank, Waldek en Bram staken. Frank probeert ook Eddy aan hun kant te krijgen maar hij zegt dat hij zich niet kan permitteren zijn job te verliezen. Marianne vraagt aan Jenny het fotoalbum aan Bianca op te sturen. Marianne zoekt Mayra op om te praten. Mayra zegt dat Marianne en Ann een rare band hebben: de ene keer ruzie maken en vitten en daarna twee handen op een buik. En voor een buitenstaander is dat moeilijk, zegt ze. Marianne vraagt een einde te maken aan de onzekerheid want Ann gaat eraan ten onder. Het bier is eindelijk klaar en Eddy proeft als eerste. Hij zegt dat het is alsof er een engeltje op zijn tong pist. Ellen en Tibo gaan naar de Noorderzon en maakt kennis met Simonne. Ellen is niet te spreken over het feit dat Tibo zich teveel met de opvoeding van Jana bemoeit. Eddy vraagt zich af hoe ze de business van hun bier gaan aanpakken. Mayra gaat terug naar Ann en zegt dat ze voor Ann heeft gekozen, ondanks al de verwarde indrukken die ze de laatste tijd heeft ondervonden. Guy krijgt een SMS "Spreken we nog eens terug af? FIEN"