Wikia

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 51 (#3151) - maandag 26 maart 2012

Peggy gaat op vraag van Femke met Peter praten. Frank en Waldek proberen Simonne en Rosa te overtuigen dat hun hobby een goede investering is. Guy krijgt te horen wat zijn collega’s van hem denken. Julia is in alle staten.

Aflevering 52 (#3152) - dinsdag 27 maart 2012

De anonieme beller blijft Guy het leven zuur maken, hij haalt er de politie bij. Jana komt Tibo om hulp vragen. Tibo speelt open kaart tegenover Franky. Katrien en Paulien beramen een plan. Julia wil nog steeds verhuizen.

Aflevering 53 (#3153) - woensdag 28 maart 2012

Femke kan Rafael noch Peter uit haar hoofd zetten. Het ’brouwavontuur’ van de mannen bereikt stilaan zijn hoogtepunt. Guy is nog altijd het mikpunt van allerlei pesterijen. Jens probeert Katrien en Paulien duidelijk te maken dat hun actie zinloos is. Peter stort zijn hart uit bij Peggy.

Aflevering 54 (#3154) - donderdag 29 maart 2012

Guy wil de pesterijen op zijn manier oplossen. Franky is kwaad op Bram. Luc onthult Brams geheim. Tom geeft Peter een flinke bolwassing. Jana neemt opnieuw contact op met Tibo. Mayra en Marianne werken samen aan een geschenkje voor Jenny.

Aflevering 55 (#3155) - vrijdag 30 maart 2012

Ellen vraagt aan Tibo om te zwijgen tegen Jana. Eddy, Waldek en Frank zoeken een passende naam voor hun bier. Het regent afzeggingen bij Sanitechniek, Bram wordt aanzien als schuldige. Ann lucht haar hart bij Mayra. Jens botst op Guy.