Wikia

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 156 (#3156) - maandag 2 april 2012

Luc moet Frank en Waldek naar huis sturen, Waldek laat het hier niet bij. Katrien wordt door Guy betrapt. Franky heeft het nog steeds moeilijk met feiten uit het verleden van Tibo. Mayra kondigt de komst van haar vader aan. Femke heeft het nog steeds moeilijk.

Aflevering 157 (#3157) - dinsdag 3 april 2012

Guy confronteert Julia met de daden van haar dochter. Peter valt een cliënte aan. Jens voert iets in zijn schild. Tim is teleurgesteld in Katrien en Paulien. Julia wil nog steeds verhuizen tegen de zin van de anderen. Er heerst een ongezonde spanning in de Noorderzon.

Aflevering 158 (#3158) - woensdag 4 april 2012

Julia is razend op haar dochters. Jens houdt Guy in het oog en beraamt een plan. Frank gaat een duchtig woordje praten met Sanitechniek. Jana doet Tibo een voorstel. Ann ontmoet de charmante David.

Aflevering 159 (#3159) - donderdag 5 april 2012

Luc betrapt Frank en Franky moet de brokstukken lijmen. David ontmoet Eddy. Jens zet zijn plannetje verder. Femke wil nog eens met Peter praten, Nancy wijst haar op de harde feiten. Lynn neemt Tom in vertrouwen.

Aflevering 160 (#3160) - vrijdag 6 april 2012

Jens drijft zijn plan nog steeds door. Luc maakt zich zorgen over Guy. Eddy's bier is een schot in de roos. David valt bij iedereen in de smaak. Het etentje met Jana en Ellen verloopt maar moeizaam.