Wikia

Week 32

Week 33

Week 34

Aflevering 161 (#3161) - maandag 9 april 2012

Peggy betrapt Femke. Nancy wordt naar dokter Geert gestuurd door Femke, maar treft dokter Ann aan. Katrien doet een ontdekking en gaat op onderzoek. Franky voelt zich uitgesloten nu Jana er is.

Aflevering 162 (#3162) - dinsdag 10 april 2012

De drie brouwers komen tot een overeenkomst. Ann wil Femke spreken. Peter en Peggy vinden elkaar weer. Leo merkt dat Jens' kilometers niet kloppen. Jens betrekt Katrien mee in zijn plannen. Tom wil meewerken aan Peters zaak.

Aflevering 163 (#3163) - woensdag 11 april 2012

Luc verwittigt de politie. Ze starten een onderzoek. Katrien is gealarmeerd en wil Jens tegenhouden. Peter heeft een succesvolle deal gesloten. Femkes poging om via Ann aan codeïne te geraken mislukt. Mayra overtuigt haar vader om naar de oogarts te gaan. Jana brengt Franky goed nieuws, denkt ze. Peggy voelt zich schuldig.

Aflevering 164 (#3164) - donderdag 12 april 2012

Guy doet iedereen versteld staan. Peter is in de wolken na zijn overwinning, die volgens hem te danken is aan Peggy. Jana is boos op Tibo, die Franky hiervoor de schuld geeft. Ann stelt David gerust in verband met de oogoperatie.

Aflevering 165 (#3165) - vrijdag 13 april 2012

Mayra brengt David naar het ziekenhuis. Rosa ziet Peter 's morgen de Zus & Zo verlaten en vraagt Peggy om uitleg. Lynn krijgt bezoek van Sebastien. Tussen Tibo en Franky is de sfeer nog steeds gespannen. Jens gaat Leo inlichten over wat er gebeurde. Guy gaat naar de Noorderzon om Julia te zien. Tom is slechtgehumeurd als Peter weer eens te laat komt.