Wikia

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 166 (#3166) - maandag 16 april 2012

David zet de boel op stelten, Mayra is gegeneerd. Jens gaat op reis. Franky wil zich excuseren bij Jana. Tibo twijfelt aan Franky. Femke ziet Peter in de Zus & Zo.

Aflevering 167 (#3167) - dinsdag 17 april 2012

Frank en Waldek krijgen meer en meer begrip voor Guy, tot grote ergernis van Bram. Franky bemiddelt tussen Jana en Tibo. Femke wil achterhalen wie Peters nieuwe vriendin is. Rosa wil weten hoe de vork in de steel zit tussen Peggy en Peter. Eddy laat zich fotograferen door Paulien en gaat langs bij David.

Aflevering 168 (#3168) - woensdag 18 april 2012

Franky heeft een verzoeningsplan voor Tibo en Jana. Marianne ergert zich aan David. Eddy neemt een besluit zonder Frank en Waldek in te lichten. Femke ontdekt wie Peters nieuwe vriendin is.

Aflevering 169 (#3169) - donderdag 19 april 2012

Femke is razend op Peggy. David wil Geert en Marianne trakteren op een bierdegustatie. Femke overtuigt Nancy om doktersvoorschriften te stelen. Frank en Franky hebben een goed gesprek. Peter licht Tom in over Peggy.

Aflevering 170 (#3170) - vrijdag 20 april 2012

Nancy denkt dat ze betrapt is. Tegen de zin van Eddy en Femke wil Nancy voor Femke zorgen. David gaat terug naar de Zus & Zo. Franky doet een move. Jana en Bram voelen zich met elkaar verbonden.