Wikia

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 176 (#3176) - maandag 30 april 2012

Waldek stoort zich aan het gedrag van Kasper. Ann mag op cursus naar Amsterdam en vraagt Mayra om voor Sandrine te zorgen. Ann ontmoet Femke in de Zus & Zo. Tim heeft nieuws voor Mayra. Franky en Tibo bereiden de trouw voor. Het Slurfke wordt te koop aangeboden.

Aflevering 177 (#3177) - dinsdag 1 mei 2012

Franky nodigt Luc uit voor de trouw, Guy is niet welkom. De Slurfkes zijn een succes, maar Eddy verzwijgt de waarheid. Rosa en Waldek constateren dat Kasper veel veranderd is. Jana en Bram ontlopen elkaar. Geert spreekt af met David, Marianne lucht haar hart bij Ann.

Aflevering 178 (#3178) - woensdag 2 mei 2012

Ann vertrekt naar Amsterdam, Mayra blijft achter met Sandrine. Marianne vindt dat Geert haar verwaarloost. Rosa is de spanningen beu en roept hulp in. Tom wil de vrouwelijke troeven van Lynn uitspelen. Nancy ontdekt dat Femke gelogen heeft.

Aflevering 179 (#3179) - donderdag 3 mei 2012

Nancy dwingt Femke de voorschriften te doen verdwijnen. Kaspers liegen tegen Peggy werpt zijn vruchten af. Mayra doet het goed met Sandrine. David vraagt Mayra of ze Ann al heeft ingelicht. Eddy krijgt een controleur over de vloer. Lynn en Tom vieren hun nieuwe klant, Peter laat z'n afkeuring blijken.

Aflevering 180 (#3180) - vrijdag 4 mei 2012

David zoekt een lift naar het ziekenhuis. Femke is er kapot van als ze Peter en Peggy samen ziet vertrekken. Sandrine krijgt een bloedneus. Bram kan niet langer weerstaan aan Jana. Eddy zweet bloed en tranen bij de inspectie.