Wikia

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 181 (#3181) - maandag 7 mei 2012

Eddy heeft grootse plannen met zijn Slurfke. Kasper wil graag bij Leo gaan werken. Jana doet alles om bij Bram te zijn. Het huwelijk wordt verder voorbereid. Geert gaat te rade bij David. Lynns vader komt op de proppen.

Aflevering 182 (#3182) - dinsdag 8 mei 2012

Eddy is weer te laat, maar komt er goed vanaf. Waldek kan Leo overtuigen. Franky en Tibo stellen hun menu samen met Rosa, terwijl Jana en Bram alleen thuis zijn. Femke volhardt in haar verslaving. Tom en Lynn willen zich niet neerleggen bij de bedreigingen van Lynns vader, maar Tom is er toch niet gerust in.

Aflevering 183 (#3183) - woensdag 9 mei 2012

Eddy's businessplan wordt op hoongelach onthaald. Tibo en Jana zijn uitgenodigd bij Simonne. Katrien en Yvette gaan op stap. Geert neemt Marianne mee voor haar verwen-moment. Tom en Lynn zijn in de wolken, maar niet voor lang.

Aflevering 184 (#3184) - donderdag 10 mei 2012

Geert wil David bedanken voor zijn schitterend idee. Paulien ziet Bram en Jana kussen. Zus en Zo is volgeboekt, geen plaats voor David. Femke botst op Peter. Kasper moet betalen. Frank, Waldek en Eddy nemen een beslissing.

Aflevering 185 (#3185) - vrijdag 11 mei 2012

Frank, Waldek en Eddy komen niet overeen. Eddy komt voor een pijnlijke verrassing te staan. Katrien krijgt een voorstel van de directeur van Winterlicht. Marianne is niet blij met de logé. Kasper ontdekt Femkes geheim. Jana en Bram hebben een emotioneel gesprek.