Wikia

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 186 (#3186) - maandag 14 mei 2012

Eddy is razend op Nancy. Frank, Waldek en Eddy doen een beroep op David. Marianne heeft het moeilijk en Geert zal dat geweten hebben. Julia doet een oproep om samen te leggen voor Franky en Tibo's cadeau. Guy blijft aandringen. Bram probeert Jana te contacteren.

Aflevering 187 (#3187) - dinsdag 15 mei 2012

Guy wordt nog steeds nagekeken omwille van zijn verleden. De spanningen tussen Geert en Marianne blijven stijgen. Nancy lucht haar hart bij Geert. Ann wil David uitnodigen voor het feestje van Sandrine. Tibo en Franky merken dat Bram het moeilijk heeft. Femke krijgt het hard te verduren.

Aflevering 188 (#3188) - woensdag 16 mei 2012

Paulien maakt de foto's voor de Sanitechniek-folder. De Brouwers krijgen slecht nieuws. David moet op onderzoek bij Geert en profiteert ervan om Marianne op te zoeken. Bram is gefrustreerd om Jana. Kasper blijft komedie spelen. Met Femke gaat het van kwaad naar erger.

Aflevering 189 (#3189) - donderdag 17 mei 2012

Julia probeert Paulien te helpen met de folder van Sanitechniek. Bram en Jana leggen het bij. Kasper blijft op het slechte pad. Franky doet een ontdekking. Rosa en Waldek maken zich zorgen om Kasper. David doet op het feestje van Sandrine een bekentenis.

Aflevering 190 (#3190) - vrijdag 18 mei 2012

Luc weet Julia te strikken als model. Waldek betrapt Kasper en Femke. Franky maakt het Bram heel moeilijk. Geert en Marianne zoeken toenadering. Mayra komt met nieuws dat niet iedereen zo blij maakt.