Wikia

Week 38

Week 39

Week 40

Aflevering 191 (#3191) - maandag 21 mei 2012

Kasper moet van Waldek een urinetest doen. Waldek wil Rosa nog niets vertellen. Eddy en Frank proberen een lening vast te krijgen. David zoekt een appartement. Marianne wil David spreken. Geert stelt zich vragen.

Aflevering 192 (#3192) - dinsdag 22 mei 2012

Geert overweegt Nancy's voorstel. Marianne is er radicaal tegen. Frank wil het spaarboekje aanspreken. Waldek doorzoekt Kaspers kamer. Tibo wil dat Bram verhuist.

Aflevering 193 (#3193) - woensdag 23 mei 2012

Femke koopt opnieuw coke. Waldek houdt Kasper in de gaten. Geert vraagt de toestemming van Marianne om te investeren. Frank probeert Simonne te overtuigen. Tibo en Franky gaan terug in de clinch. Marianne licht Tom in over David.

Aflevering 194 (#3194) - donderdag 24 mei 2012

Luc waagt opnieuw zijn kans bij Julia. Guy krijgt weer wat hoop. Kasper moet alles opbiechten aan Waldek. Frank en Geert investeren. Tibo vertrekt naar zijn vrijgezellenavond. Tom vraagt zijn moeder hoe het nu zit met Geert.

Aflevering 195 (#3195) - vrijdag 25 mei 2012

Tim neemt de verklaring af van Femke. Kasper is een en al paniek. Bram en Tibo zijn nieuwsgierig naar de kartonnen doos van Bram. De grote dag voor de brouwers nadert. Geert is teleurgesteld. Marianne staat plots oog in oog met haar angst.