Wikia

Week 3

Week 4

Week 5

Aflevering 16 (#3016) - maandag 19 september 2011

Tim wil Jens aan de deur zetten omdat hij gezwegen heeft over het geflirt tussen Katrien en Stijn. Julia wil de reden kennen van de breuk tussen Katrien en Tim. Femke zegt eerlijk aan Peter dat ze op bezoek wil gaan bij Rafael en ze vraagt of hij meegaat. Er waren nog spullen van Peggy bij Marianne achtergebleven en Marianne heeft er speelgoed uitgehaald omdat ze die toch niet meer nodig had. Peggy vindt in een jas van Tom, die ook nog bij Marianne gebleven was, een kaartje met een Marokkaanse naam Nabil Bousoukia op. Yvette is terug thuis en heeft een bed in de living. Peggy vindt op het internet de link met de naam op het kaartje en beseft dat Tom naar Marokko komt om Robin te halen en ze verwittigt iedereen. Katrien wil het uitleggen aan Tim maar hij wil dat ze weggaat.

Aflevering 17 (#3017) - dinsdag 20 september 2011

Bianca belt naar Jenny om te zeggen dat ze nog op tijd zijn kunnen wegkomen met Robin. Luc is al aan het vieren dat hij de eigenaar van het huis van Sanitechniek wordt. Mayra zoekt Ann op om te zeggen dat ze Ann niet uit haar hoofd krijgt en Ann zegt dat het wederzijds is. Mayra zegt dat ze het aan Guy moet zeggen. Femke en Peter bezoeken Rafael. Rafael geeft toe dat hij al vroeger wist dat hij manisch depressief is. Jens mag uiteindelijk toch bij Tim blijven wonen, dankzij een gesprek met Fien. Franky bezoekt Yvette.

Aflevering 18 (#3018) - woensdag 21 september 2011

Guy beklaagt zich bij Mayra dat hij haar niet meer ziet. Femke heeft liever dat Peter meegaat naar Rafael omdat hij zo zou beseffen dat ze een relatie heeft en dat hij geen beslag mag leggen op haar. Frank verneemt van Waldek dat Tom geprobeerd heeft Robin te ontvoeren. Jenny gaat naar Tom om hem de les te lezen over Robin. Peter zegt aan Tom dat hij Peggy had moeten inlichten over zijn reis naar Marokko. Mayra bekent aan Guy dat ze gevoelens heeft voor Ann.

Aflevering 19 (#3019) - donderdag 22 september 2011

Guy is verbaasd dat Mayra verliefd is op een vrouw. Tom probeert aan Peggy uit te leggen waarom hij naar Marokko is gegaan. Franky wil vanaf nu zijn huur van het appartement zelf betalen. Marianne wil te weten komen waarom de ontvoering mislukt is. Stijn vertrekt morgen naar Londen en Katrien vindt dat Jens het eerst moet gaan uitpraten. Katrien gaat voortaan voor Yvette zorgen. Luc zegt aan Franky dat hij geen huur meer moet betalen. Guy heeft zijn hand gekwetst en gaat op "consultatie" bij Ann. Simonne wil Jenny onder vier ogen spreken over Leo. Jens zoekt Stijn op in zijn kamer. Stijn zegt hem dat hij jaloers is op Jens omdat hij het zo gemakkelijk heeft in het leven. Jens zegt dat hij niets kon doen aan het ongeval en Stijn neemt het hem niet kwalijk. Simonne smeekt Jenny de relatie met Leo te stoppen. Stijn en Jens leggen het bij.

Aflevering 20 (#3020) - vrijdag 23 september 2011

Bram is jaloers dat Franky zijn deel van de huur niet meer moet betalen en Bram wel. Marianne krijgt een brief waarin staat dat Kevin haar een proces gaat aandoen omdat er in Ter Smissen een lijk gevonden is na de brand. Tom probeert aan Peggy uit te leggen dat hij de advocaat van Marianne zal zijn. Rosa vind het niet goed dat Peggy Tom nu aan de deur zou zetten want dat is wat Marianne wil. Nancy bezoekt Rafael en geeft hem een foto met haar, Femke en Britney. Jens heeft Stijn naar de luchthaven gebracht. Yvette heeft opnieuw kracht in haar hand. Franky zegt aan Simonne dat hij vanaf nu zijn huur zelf gaat betalen. Peggy zegt aan Tom welk spelletje Marianne gespeeld heeft met Julia bij de verkoop van de Noorderzon.