Wikia

Week 4

Week 5

Week 6

Aflevering 21 (#3021) - maandag 26 september 2011

Yvette vindt het maar niks dat Franky nu zelf zijn huur moet betalen maar Simonne en Frank zeggen dat hij dat zelf heeft beslist. Jens zegt aan Waldek dat ze bij Winterlicht een klusjesman nodig hebben. Yvette wil weten waar Jenny nu verblijft. Yvette stelt voor dat Leo huur vraagt aan Jenny en dat zij dan dat geld aan Franky zou geven om zijn huur te betalen. Guy begrijpt niet dat Mayra nu op vrouwen valt. Mayra zegt dat ze in de war is maar ze voelt wat ze voelt. Mayra zegt dat ze op elkaar uitgekeken zijn en Guy zegt dat ze daar toch iets kunnen aan doen. Femke is niet opgezet met het feit dat Nancy Rafael is gaan bezoeken. Tom confronteert Marianne over Julia en de verkoop van de Noorderzon. Rafael zegt aan Femke dat zijn medicatie goed werkt en dat hij de instelling mag verlaten maar hij heeft een opvang nodig. Tom zegt aan Marianne dat advocaat Wijnants haar belangen zal behartigen in zijn plaats.

Aflevering 22 (#3022) - dinsdag 27 september 2011

Marianne is razend. Femke ziet het niet zitten dat Rafael bij haar zou intrekken. Waldek is aangenomen als klusjesman bij Winterlicht. Marianne biecht uiteindelijk toch op aan Ann en Geert hoe ze Julia gemanipuleerd heeft met de verkoop van de Noorderzon. Simonne komt te weten van Bram dat Franky geen huur meer moet betalen. Femke confronteert Peter dat Rafael een opvang nodig heeft maar ze beseft wel dat hij niet bij hen kan wonen. In Winterlicht is brand ontstaan en Guy moet gaan blussen. De brand is ontstaan door een implosie van een TV-toestel. Mayra zegt aan Ann dat ze Guy niet kan laten vallen en dat ze in huwelijkstherapie gaan. Simonne zegt aan Frank dat ze denkt dat het misschien toch nog terug gaat goedkomen tussen Leo en Yvette. Bram en Nancy bezatten zich in de Noorderzon. Luc leert Franky parkeren met de bestelwagen en dat bevalt Frank niet.

Aflevering 23 (#3023) - woensdag 28 september 2011

Frank en Simonne zijn er niet over te spreken dat Luc zich ontfermt over Franky. Rosa stelt aan Waldek en Jenny voor om iets nieuws met hun drie te beginnen, zoals een Bed & Breakfast. Waldek vindt het een goed idee. Nancy verneemt van Rafael dat hij niet bij Femke kan intrekken en dat hij naar een ziekenhuis aan de andere kant van het land moet gaan. De huwelijkstherapie met Mayra en Guy eindigt in mineur. Jens heeft een nukkige klant in zijn taxi. Jens heeft een verrassing voor Fien.

Aflevering 24 (#3024) - donderdag 29 september 2011

Nancy heeft Rafael in huis gehaald; Femke is er niet over te spreken want zij kan hem niet de juiste begeleiding geven. Marianne zit in de put. Yvette moet haar grote behoefte doen en Frank rijdt haar naar het toilet maar terwijl zij op het toilet zit, valt hij in slaap op de sofa en wanneer zij gedaan heeft hoort hij haar niet roepen. Nancy probeert Rafael zo goed mogelijk te begeleiden: lichaamsbeweging, bezigheidstherapie, rusten. Ann en Mayra hebben een discussie over haar relatie met Guy: Mayra houdt alleen maar rekening met wat Guy wil en Ann vindt dat ze zich zou moeten afvragen wat zij eigenlijk wil. De discussie laait hoog op maar plots beginnen ze elkaar hartstochtelijk te zoenen.

Aflevering 25 (#3025) - vrijdag 30 september 2011

Marianne ziet het niet meer zitten zonder Tom als advocaat. Nancy wil Marianne troosten maar ze moet er niks van weten. Yvette will dat Leo bij haar blijft tot Katrien komt want ze vertrouwt Frank niet meer, na haar toiletbezoek van gisteren. Frank zegt dat hij een sirene zal installeren in het toilet. Marianne contacteert advocaat Bauwens om proberen te weten te komen wat er is fout gelopen in Marokko. Madeleine en André zoeken Jens op om TV te kijken sinds de TV van Madeleine is ontploft maar Jens is er niet en ze vallen op Tim. Bauwens heeft kunnen traceren dat er gebeld is naar Marokko. Rafael verneemt dat het onderzoek laat uitwijzen dat de brand is ontstaan door nalatigheid, terwijl hijzelf de oorzaak is van de brand. Hij zegt aan Femke dat hij niet iemand anders kan laten opdraaien hiervoor. Marianne gaat naar Femke om haar te zeggen dat ze weet dat zij Mo en Bianca heeft verwittigd.