Wikia

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 26 (#3026) - maandag 3 oktober 2011

Marianne wil dat Rosa, Jenny en Waldek Taxi ter Smissen direct verlaten maar ze blijven. Rosa denkt dat ze Kevin moeten overtuigen om opnieuw klacht in te dienen tegen Marianne. Jenny verneemt dat Yvette een kleine beroerte heeft gehad. Waldek zoekt Kevin op en vraagt hem opnieuw klacht in te dienen. Ann is er vrijwel zeker van dat Mayra iets voor haar voelt maar dat ze bang is. Waldek brengt Kevin mee naar Rosa en Jenny want hij is bereid om te helpen.

Aflevering 27 (#3027) - dinsdag 4 oktober 2011

Jens probeert bij Tim geld te bekomen om die bon te kunnen kopen maar Tim is er niet voor te vinden. Paulien maakt een fotoreportage over vriendschap. Yvette gaat erg op in een game dat ze van Katrien heeft gekregen maar valt hierbij uit haar zetel. Ze belt naar Leo maar die is samen met Jenny op zoek naar een geschikte locatie voor hun B&B. Frank verwittigt Leo dat Yvette gevallen is. Rafael is erg enthousiast over de foto's van Paulien en vindt dat zij ze zou moeten tentoonstellen. Leo komt samen met Jenny Yvette helpen maar Yvette heeft het door en stuurt Jenny weg. Tibo komt voor de eerste keer op bezoek bij Franky. Marianne gaat naar Tom om te zeggen dat Peggy Jenny getipt heeft over Robin maar Tom gelooft haar niet en stuurt haar weg.

Aflevering 28 (#3028) - woensdag 5 oktober 2011

Tibo is bij Franky blijven slapen. Paulien komt langs bij Franky voor haar fotoproject en vraagt aan Franky om een foto met zijn vriend Max, terwijl Tibo erbij staat. Jens biecht aan Fien op dat ze weg zijn geweest met de verwenbon van een klant. Tim leent 50 € aan Jens om Leo te kunnen terugbetalen. Yvette wil niks meer te maken hebben met Leo. Franky wil zijn aandelen teruggeven aan Frank. Rafael is laaiend enthousiast over de foto's van Paulien. Marianne belt opnieuw naar Bauwens en verdubbelt haar prijs en hij gaat akkoord. Tom confronteert Peggy over het feit dat Peggy Jenny zou ingelicht hebben. Jenny is lastig op Leo. Guy gaat naar Ann om te zeggen dat ze zijn vrouw moet gerust laten. Bauwens komt langs bij Marianne met de inhoud van de SMS die Peggy aan Jenny stuurde.

Aflevering 29 (#3029) - donderdag 6 oktober 2011

Paulien gaat ook bij Tom en Peter foto's maken. Marianne gaat langs bij Tom en geeft hem het bewijs van Bauwens. Franky gaat langs bij Yvette. Tom leest het bewijs maar kan het niet geloven. Franky zegt aan Frank dat hij voortaan zelf de lening voor de aankoop van de aandelen zal terugbetalen. Bram zegt aan Fien dat Guy tekort komt bij zijn vrouw, terwijl hij achter de rug van Bram staat en alles hoort. Bram maakt Jens zwart bij Fien: hij heeft hem samen met Paulien gezien. Marianne loopt op wolkjes; ze geeft Nancy zelfs 50 € extra. Leo geeft Jens de 300 € terug die hij eerder aan Leo gaf omdat die klant zijn verwenbon had verloren: bleek dat die klant met zijn aanhoudster wou gaan flikflooien en hij had schrik dat Jenny en Leo het zouden aan de grote klok hangen. Yvette blijft denken dat Leo en Jenny een affaire hebben. Simonne wil van Jenny weten hoe de zaken nu staan tussen haar en Leo. Leo zegt dat hij zowel Jenny als Yvette graag ziet en zolang Yvette ziek is zal hij haar niet in de steek laten. Fien spreekt Jens aan over de fotoshoot met Paulien maar Jens zegt dat het een verrassing moest blijven voor de tentoonstelling in de Noorderzon. Peggy komt thuis en Tom confronteert haar met de feiten van de SMS. Peggy geeft ook toe dat ze al wist dat Mo en Bianca naar Marokko gingen vluchten.

Aflevering 30 (#3030) - vrijdag 7 oktober 2011

Rafael voelt zich in topvorm en Nancy vraagt hem of hij wel zijn pillen neemt. Frank is met zijn taxi tegen een paal gereden. Paulien is zenuwachtig voor de fototentoonstelling. Tom kan Peggy niet vergeven en Tom zegt haar te vertrekken. Peggy zegt dat ze geen moeder kan zijn voor een kind dat niet van haar is. Marianne ziet Peggy buitenkomen met haar valies en doet tegen Ann alsof ze van niks weet. Mayra moet nog voor zichzelf uitmaken wat ze wil. Guy spreekt Luc aan over het feit dat Mayra twijfelt tussen hem en Ann. Franky en Frank zijn naar de bank gegaan om de lening van Franky te regelen. Bram heeft zijn commentaar op Tibo. Peggy trekt naar Rosa om te zeggen dat het gedaan is tussen haar en Tom.