Wikia

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 31 (#3031) - maandag 10 oktober 2011

Frank en Simonne willen dat Leo stopt met zijn affaire met Jenny. Marianne wil toch dat Tom haar zaak verdedigt. Paulien heeft 350 € verdiend aan de verkoop van de foto's op de tentoonstelling. Nancy heeft een brief van Eddy ontvangen: hij is ziek en heeft medicatie nodig. Tom gaat naar Marianne om te zeggen dat hij haar advocaat niet wil zijn.

Aflevering 32 (#3032) - dinsdag 11 oktober 2011

Simonne vindt dat Leo moet stoppen met zijn affaire met Jenny. Het is morgen de verjaardag van Fien en Jens weet niet wat hij moet doen maar Tim stuurt hem naar Mayra voor een juweeltje. Peter vindt op het internet niks terug over een kunstgalerij van Rafael in Barcelona. Rosa komt naar Tom om te zeggen dat Peggy er kapot van is. Guy gaat samen met Fien een koffie drinken in de cafetaria van Winterlicht. Mayra moet naar haar therapeut en heeft geen tijd om meer te rijden behalve wanneer Ann belt voor een taxi en die rit wil Mayra er wél bijnemen. Rosa gaat naar Marianne. Simonne vindt het oké dat Franky zelf zijn aandelen wil betalen. Ze zegt dat hij er met Frank moet over spreken en nodigt hem uit om te komen eten.

Aflevering 33 (#3033) - woensdag 12 oktober 2011

Mayra vraagt aan Guy de therapie met een week uit te stellen om meer met Ann te kunnen zijn. Franky zou graag Tibo willen meebrengen voor het etentje maar Simonne denkt dat Frank daar nog niet klaar voor is. Maar Simonne zou wel willen kennismaken en stelt voor zonder Frank te gaan eten. Marianne maakt zich nog steeds sterk dat Tom haar zal verdedigen op het proces. Paulien en Rafael zouden Katrien als model willen voor een fotoshoot. De taxi van Mayra heeft een lekke band. Guy bemerkt het en ziet ook dat Ann bij Mayra staat. Jenny wil met Leo uitgaan maar ze wil niet met hem naar bed gaan omdat ze vindt dat ze dit Yvette niet kunnen aandoen. Marianne zegt aan Tom dat ze geen deurwaarder naar Jenny en Rosa zal sturen. Guy zegt aan Mayra dat Ann het probleem is van de moeilijkheden tussen hen. Hij wil niet dat ze nog met Ann omgaat. Het etentje met Franky, Tibo en Simonne verloopt heel gezellig.

Aflevering 34 (#3034) - donderdag 13 oktober 2011

Luc vindt Bram in een badkuip in Sanitechniek, met een stuk in zijn kraag. Kevin zoekt Leo op om te zeggen dat hij niet van plan is naar de rechtbank te gaan want hij heeft miserie gehad met de politie. Maar Leo kan hem uiteindelijk toch nog overtuigen. De oorbellen, die Jens bij Mayra had besteld, zijn nog niet klaar. Fien is jarig en Jens brengt haar een serenade. Rafael is door Peter ontboden op zijn kantoor en confronteert hem met het document van de Spaanse Kamer van Koophandel. Rafael heeft geen kunstgalerij maar wél schulden. Het geld dat Femke hem heeft gegeven is allemaal verloren. Peter zegt hem dat hij best terug naar Spanje gaat. Kevin komt met zijn advocaat naar de rechtsbank. Marianne staat op Tom te wachten in de hall. Uiteindelijk komt hij binnen maar hij stapt naar een cliënt van hem in plaats van naar haar.

Aflevering 35 (#3035) - vrijdag 14 oktober 2011

Mayra zegt aan Ann dat Guy erg moeilijk deed over haar houding tegenover Ann. Mayra hakt de knoop door en kiest voor Ann. De oorbellen voor Fien zijn klaar en Jens is dolgelukkig. Het proces is in het voordeel van Kevin uitgedraaid. Marianne heeft het moeilijk en zegt aan Jenny en Rosa dat ze nog niet uitgespeeld is. Rafael gaat inkopen doen in de plaats van Nancy maar koopt bier, terwijl Nancy gevraagd had van water te kopen. Marianne moet 25000 € schadevergoeding betalen aan Kevin. Fien is gelukkig met haar oorbellen die ze van Jens kreeg. Paulien maakt een fotoshoot voor Jens en Fien. Yvette mist Leo en vraagt aan Simonne om naar Ter Smissen te gaan. Maar ze zegt dat het niet klopt dat hij ziek was omdat hij even nadien stond te springen om naar Ter Smissen te gaan. Marianne is naar de vrederechter gegaan om Taxi ter Smissen te laten ontruimen maar het kan nog weken duren eer het zo ver is. Geert zegt haar dat ze het moet laten varen want het vermoeit haar allemaal alleen maar. Femke denkt dat Nancy opnieuw drinkt en zegt aan Peter dat Rafael bij hen moet intrekken. Peter zegt aan Femke de waarheid over de galerij in Barcelona. Guy heeft een boeket rozen gekocht voor Mayra maar desondanks pakt ze haar valiezen bij hem.