Wikia

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#3036) - maandag 17 oktober 2011

Femke is natuurlijk erg ontgoocheld door het nieuws over de galerij. Nancy is erg enthousiast over Rafael, zonder dat ze de waarheid kent. Guy zegt aan Luc dat Mayra hem heeft laten zitten. Marianne kan niet anders dan de situatie aanvaarden. Jenny denkt dat ze het ideale pand heeft gevonden voor hun B&B. Guy gaat naar Ann om Mayra te halen maar ze is er niet. Femke confronteert Rafael met de waarheid. Rafael probeert op het gemoed van Femke in te spelen maar ze laat zich niet doen. Nancy houdt Rafael tegen op het moment dat hij naar Spanje wilde vertrekken en zegt dat familie mekaar moet helpen. Jenny komt naar Marianne met een brief van haar advocaat om te zeggen dat ze 30.000 € moet betalen.

Aflevering 37 (#3037) - dinsdag 18 oktober 2011

Mayra wil scheiden van Guy. Geert zoekt Tom op om hem te zeggen dat Marianne 30.000 € aan Jenny moet betalen. Tom zegt dat alleen het bedrag nog kan betwist worden. Geert vraagt aan Tom om bij Marianne te bemiddelen om haar te overtuigen de dwangsom te betalen. Jenny is laaiend enthousiast over het pand voor hun B&B. Omdat ze renovaties willen doen aan het gebouw is de eigenaar bereid om de huur met de helft te verlagen. Rafael zegt aan Femke dat hij van Nancy mag blijven. Rafael wil een fotoshoot met Fien maar zonder Jens maar die is er niet mee gediend. Tom geeft raad aan Marianne en zegt dat een eis tot verlaging van het bedrag bijkomende advocaatkosten en dergelijke met zich meebrengt. Femke is kwaad op Nancy omwille van Rafael. Marianne aanvaardt dan toch uiteindelijk de beslissing van de uitspraak. Guy blijft Mayra proberen te overtuigen. Tom brengt de cheque van 30.000 € naar Jenny en zegt dat het enige wat Marianne vraagt is dat ze Ter Smissen binnen de maand verlaten.

Aflevering 38 (#3038) - woensdag 19 oktober 2011

Marianne bekijkt haar toekomst rooskleurig: met 30.000 € is ze van alle miserie af. De eigenaar van de boerderij heeft positief gereageerd en Jenny en Rosa zullen de huurders worden van hun B&B. Yvette wil naar Ter Smissen gaan maar Simonne en Frank proberen van haar tegen te houden. Fien toont haar oorbellen aan Guy en zegt dat Jens die heeft alleen laten voor haar alleen bij een zekere Mayra. Julia waarschuwt Paulien voor Rafael omdat hij manisch depressief is. Jenny ziet haar toekomst met de B&B rooskleurig en zegt aan Leo dat ook hij met zijn taxi's zou kunnen meegaan naar de B&B. Hij zegt dat zijn hart helemaal bij haar is en omhelst haar innig. Op dat moment komt Frank met Yvette in Ter Smissen binnen en Yvette wordt ermee geconfronteerd.

Aflevering 39 (#3039) - donderdag 20 oktober 2011

Yvette is natuurlijk erg beledigd. Leo zegt haar dat hij Jenny graag ziet maar dat hij de rest van zijn leven voor Yvette zal zorgen. Maar zij zegt dat hij zijn koffers mag komen pakken. Fien heeft een fotoshoot met Rafael en dat zint Jens niet. Hij wil wel komen kijken maar Fien begrijpt niet waarom hij zo jaloers is. Marianne wil Mayra uitnodigen voor een etentje met de familie. Rosa verneemt van Jenny dat Yvette op de hoogte is van de affaire tussen haar en Leo. Leo wil nog een poging doen bij Yvette maar Frank houdt hem tegen. Femke zegt aan Rafael dat hij van Fien wil profiteren en haar van Jens wil afpakken. Mayra ontmoet Ann in een hotel en Guy is haar achtervolgd. Hij hoort hen bezig in de kamer en kan zich nauwelijks beheersen.

Aflevering 40 (#3040) - vrijdag 21 oktober 2011

Fien geeft toe aan Jens dat Rafael bijbedoelingen had. Fien zou met Jens naar Toulouse op weekend willen gaan maar Jens krijgt geen verlof van Leo. Guy spreekt af met Fien en ze gaan wandelen. Plots wordt hij duizelig en Fien brengt hem naar huis. Katrien krijgt erg positieve reacties op haar foto's als model. Julia is er niet voor te vinden dat Katrien model wordt. Guy valt Fien lastig bij hem thuis en verkracht haar.