Wikia

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 41 (#3041) - maandag 24 oktober 2011

Jens begrijpt niet waarom hij Fien niet kan bereiken en denkt dat ze op haar eentje naar Frankrijk is gegaan. Simonne vindt dat Frank niet bij Leo kan blijven werken. Nancy kan niet rekenen op Rafael want hij vergeet alles te doen wat Nancy heeft vraagt te doen. Frank zegt aan Leo wat de vrouwen thuis gezegd hebben over hem en hij begrijpt niet waarom Leo meeverhuist naar die B&B in plaats van iets korter bij te vinden. Jens verwijt Rafael dat Fien zogezegd in Frankrijk is zonder hem.

Aflevering 42 (#3042) - dinsdag 25 oktober 2011

Yvette zou graag hebben dat Simonne een etentje met Franky en Tibo bij hen thuis organiseert maar Simonne denkt dat Frank er nog niet klaar voor is. Rosa en Jenny zijn volop bezig met de voorbereidingen van hun B&B. Dankzij Waldek, die het op zijn werk "zus en zo" vond, hebben Rosa en Jenny de naam voor hun B&B gevonden. Tom informeert bij Jenny hoe het met Robin gaat. Rafael wil Paulien absoluut als fotografe maar zij twijfelt, gezien zijn ziekte. Frank ziet het etentje met Frank en Tibo niet zitten. Peggy komt naar Rosa en heeft een baaldag. Rosa stelt Peggy voor mee te verhuizen naar de Zus & Zo. Jens begrijpt niet dat Fien nog altijd niks van zich laat horen. Guy heeft een boormachine op de voet van Bram laten vallen en Bram is lastig. Rafael gaat naar Femke om zijn ongenoegen te uiten omdat Femke aan Julia heeft gezegd dat hij ziek is. Guy gaat naar het kastje van Fien in Winterlicht.

Aflevering 43 (#3043) - woensdag 26 oktober 2011

Femke voelt zich schuldig dat ze aan Julia gezegd heeft dat Rafael ziek is. Bram heeft kennis gemaakt met 2 meisjes tegelijk. Jens vraagt aan Katrien of zij naar Fien wil bellen in de hoop dat Fien misschien met haar zou praten maar ook zij krijgt de voicemail te horen. Nancy moet Ter Smissen een grondige beurt geven want Marianne verwacht mogelijke kopers. Paulien gaat naar Rafael om zich te excuseren want haar prof is laaiend enthousiast over de foto's. Jenny en Waldek proberen de mogelijke kopers af te schrikken door te zeggen wat er zich allemaal heeft voorgedaan in Ter Smissen. Jens krijgt contact met Steffi Leys, een vriendin van Fien. Maar zij zegt dat Fien niet bij haar is.

Aflevering 44 (#3044) - donderdag 27 oktober 2011

Jens zegt aan Tim dat Fien niet in Toulouse is. Tim raadt hem aan eens in haar appartement te gaan kijken. Leo zegt aan Marianne dat hij de huur van Taxi Ter Smissen opzegt want hij verhuist mee naar Zus & Zo. Frank is er niet over te spreken dat Leo de huur heeft opgezegd zonder zijn mening te vragen. Jens vindt in het appartement geen aanwijzingen dat Fien vertrokken is. Madeleine vraagt aan Guy of hij Fien nog heeft gezien. Tibo kan Franky overtuigen toch naar het etentje van Simonne te gaan.

Aflevering 45 (#3045) - vrijdag 28 oktober 2011

Niemand heeft Fien nog gezien. Jens denkt dat het zijn schuld is dat ze weg is. Tim heeft de politie ingeschakeld in verband met de verdwijning van Fien. Rafael zegt aan Julia dat ze mee mag naar de galerij in Barcelona als hij Paulien meeneemt. Guy heeft de spiegel van de bestelwagen eraf gereden. Tussen Frank en Leo gaat het van kwaad naar erger. Fien is in geen ziekenhuis opgenomen en het ziet ernaar uit dat het om een onrustwekkende verdwijning gaat. Marianne vindt geen koper voor Ter Smissen. Jens vraagt aan Julia of hij een affiche van Childfocus betreffende Fien mag ophangen in de Noorderzon.