Wikia

Seizoen 17

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#3201) - maandag 27 augustus 2012

Kasper is als eerste bij Simonne en verwittigt de hulpdiensten. Hij ziet zijn plannen om te vertrekken in het water vallen. Ann probeert het leven van David te redden. Tibo verneemt dat niet enkel Jana hem belogen heeft. Julia en Luc groeien naar elkaar toe. Femke beseft nu pas wat ze gedaan heeft.

Aflevering 2 (#3202) - dinsdag 28 augustus 2012

Kasper confronteert Femke met de aanrijding op Simonne. De spanning tussen Tibo en Bram stijgt. Mayra hoort verrassend nieuws van haar vader. Ann haar vermoedens worden bevestigd. Frank krijgt goed nieuws in verband met Simonne. Guy ziet Luc en Julia samen.

Aflevering 3 (#3203) - woensdag 29 augustus 2012

Nancy vindt Femke roerloos in de zetel. De toestand van Simonne gaat terug achteruit. Tussen Julia en Luc laait de romantiek hoog op. Paulien doet een akelige ontdekking. Het onderzoek naar de gestolen voorschriftenboekjes krijgt een staartje. Bram en Jana laten elkaar niet vallen. David krijgt bezoek van Marianne en Geert.

Aflevering 4 (#3204) - donderdag 30 augustus 2012

Voor Simonne blijft het afwachten welke kant het uitgaat. Kasper wil zich herpakken. Ann confronteert Femke en stelt haar voor een keuze. Nancy beschermt Femke, maar dat komt haar duur te staan. Tim onderzoekt een nieuw spoor inzake het vluchtmisdrijf. Rosa lucht haar hart bij Peggy. Peggy helpt Kasper uit de nood.

Aflevering 5 (#3205) - vrijdag 31 augustus 2012

Simonne ontwaakt uit haar coma en brengt het onderzoek een stap verder. De dokter heeft echter minder goed nieuws voor Frank en Franky. Het komt tot een aanvaring tussen Luc en Guy. Bram volgt de raad van Franky op en praat met Jana. David mag het ziekenhuis verlaten, maar onder voorwaarden. Mayra wil dat hij bij haar en Ann intrekt.