Wikia

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 46 (#3246) - maandag 29 oktober 2012

Peggy blijft bij haar besluit. Eddy probeert zijn zaken te verdoezelen, maar loopt tegen de lamp. Jana en Franky zijn boos en gekwetst door Bram. Marianne en Sandrine vertrekken naar zee. Waldek heeft het moeilijk. Femke vreest voor een nieuwe veroordeling. Tim zit in een heel moeilijke situatie.

Aflevering 47 (#3247) - dinsdag 30 oktober 2012

Geert denkt aan sabotage in de brouwerij en duidt meteen een schuldige aan. Tussen Waldek en Rosa gaat het van kwaad naar erger. Yvette nagelt Femke aan de schandpaal. Jens heeft wilde plannen. Peggy schakelt Tom in om Sandrine nog eens te kunnen zien.

Aflevering 48 (#3248) - woensdag 31 oktober 2012

Frank tekent zijn contract bij Sanitechniek. Peter brengt slecht nieuws voor Peggy. De brouwerij staat op de rand van een faillissement wanneer een van de aandeelhouders zich terugtrekt. Katrien zorgt ervoor dat de beschuldigingen aan het adres van Femke ophouden. Jens zijn plannen dreigen in het water te vallen.

Aflevering 49 (#3249) - donderdag 1 november 2012

Het familiegevoel bij de Bomansen steekt de kop op. Ann, Mayra en Sandrine krijgen onverwacht bezoek aan zee. Rosa en Waldek vinden elkaar in hun verdriet. Er wordt een oplossing gezocht om een faillissement van de brouwerij te vermijden. Tim doet een verzoeningspoging bij Femke.

Aflevering 50 (#3250) - vrijdag 2 november 2012

Frank begint te werken bij Sanitechniek. Jens krijgt goed nieuws en deelt het onmiddellijk met Julia. Er is een eerste toenadering tussen Waldek en Peggy. Mayra krijgt minder goed nieuws. Yvette zoekt troost. Franky sluit het hoofdstuk Bram af. Geert heeft een besluit genomen waar Marianne versteld van staat.