Wikia

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 56 (#3256) - maandag 12 november 2012

Marianne wil vechten voor Geert. Frank en Waldek geven hun fiat voor de verkoop van de brouwerij, maar Eddy wil proberen er meer geld uit te slaan en gaat zelf op zoek naar een koper. Madeleine zorgt voor paniek in Winterlicht. Nancy is ontroostbaar. Tibo mist Jana. Peggy vraagt Peter een keuze te maken. Tim ontwijkt vragen over Femke.

Aflevering 57 (#3257) - dinsdag 13 november 2012

Luc is op zoek naar onderdak. Peggy en Peter hebben goed nieuws. Geert komt zijn belofte na en geeft Marianne hoop. Eddy heeft een koper gevonden en Nancy ziet haar huwelijk terug groots. Een nieuwe kandidaat-dokter meldt zich aan. Femke krijgt een slag in haar gezicht van Madeleine. Het komt tot een toenadering tussen Waldek en Rosa, maar toch stelt Rosa therapie voor.

Aflevering 58 (#3258) - woensdag 14 november 2012

Luc heeft mogelijks een onderkomen gevonden. Eddy sluit een overeenkomst met zijn koper, maar dat is buiten Geert gerekend. Mayra voelt zich verwaarloosd door Ann. Madeleine schrijft haar testament. Peggy krijgt een teleurstelling te verwerken. Jens schrikt van de offerte die Franky voor het café heeft opgesteld.

Aflevering 59 (#3259) - donderdag 15 november 2012

De twee kandidaat-kopers van de brouwerij staan tegenover elkaar. Rosa vangt Peggy op en spreekt haar moed in. Mayra heeft woorden met Ann. Simonne wil te veel doen. Peter heeft een plan. Het gesnurk van Madeleine werkt Yvette danig op de zenuwen. Eddy valt door de mand en moet hiervoor de gevolgen dragen.

Aflevering 60 (#3260) - vrijdag 16 november 2012

Luc heeft zijn oog laten vallen op een appartement. Yvette krijgt slecht nieuws te horen en voelt zich schuldig. Peter stelt zijn plan aan Peggy voor. Jens zoekt een mede-investeerder voor zijn café. Simonnes internetbestelling komt toe. Nancy blijft maar geld uitgeven. Marianne gaat raad vragen aan Tom in verband met Geert.