Wikia

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 66 (#3266) - maandag 26 november 2012

Katrien wordt op het matje geroepen door de directeur van Winterlicht, die haar voor een keuze stelt. Femke vangt Nancy op. Simonne heeft een goed gesprek met Franky. Een nieuwe kandidaat-dokter valt binnen bij Ann en Geert, maar ze is niet alleen. Marianne verliest Sandrine heel even uit het oog, met alle gevolgen van dien.

Aflevering 67 (#3267) - dinsdag 27 november 2012

Geert vertrekt vroeger uit de praktijk dan gedacht. Franky neemt een definitieve beslissing. Een nieuwe sessie met de praatgroep dreigt in het water te vallen. De mannenavond bij Eddy kent alleen maar nadelige gevolgen voor hem. Lynn keert terug. Peggy liegt tegen Peter. Nancy heeft het nog altijd moeilijk. Katrien zoekt Ann op.

Aflevering 68 (#3268) - woensdag 28 november 2012

Eddy wil het terug bijleggen met Nancy. Ze worden betrapt door Femke. Yvette krijgt goed nieuws. Ann wil niet langer zwijgen. Peggy heeft een nieuwe job. André krijgt het benauwd. Katrien heeft het moeilijk. Er hangt spanning in de lucht tussen Femke en Tim. Marianne krijgt een nieuwe tegenslag verwerken.

Aflevering 69 (#3269) - donderdag 29 november 2012

Nancy probeert haar fout recht te zetten bij Femke. Mayra en Marianne zijn het oneens. Rosa verstoort de praatsessie. Katrien stort in na beschuldigingen van haar collega's, maar Femke kan haar terug op het juiste spoor zetten. Franky krijgt hulp van zijn pa. Peter voelt dat er iets scheelt en spreekt Peggy erover aan.

Aflevering 70 (#3270) - vrijdag 30 november 2012

Eddy moet zijn trots opzij zetten en op zoek gaan naar werk. Femke heeft een koper gevonden voor de loft, maar beseft dat ze dan zelf geen dak boven haar hoofd meer heeft. André schakelt de politie in. De vader van Lynn duikt op bij Tom met een verzoek. Katrien confronteert Ann. Franky krijgt een leuk cadeautje. Mayra neemt afstand van Ann.