Wikia

Week 15

Week 16

Week 17

Aflevering 76 (#3276) - maandag 10 december 2012

Luc wil met Simonne praten. Frank voelt dat hij terug macht heeft over Luc. Tim doet Femke een voorstel. Franky en Jens hebben een goede naam voor hun nieuw café gevonden. Mayra en Marianne zijn als kat en hond. Ann krijgt een gerenommeerd advocaat, maar die kan niet vermijden dat Ann een opdoffer krijgt.

Aflevering 77 (#3277) - dinsdag 11 december 2012

Luc wordt gerustgesteld door Simonne en Franky. Femke heeft een antwoord klaar voor Tim. De zaak Ivo Courtois verloopt niet zoals gepland. Ann krijgt een volgende klap te verwerken en wordt daarnaast ook door Julia hard aangepakt. Peter en Peggy besluiten dat ze samen voor hun beslissing gaan. De confrontatie tussen Lynn en haar ouders valt haar zwaar.

Aflevering 78 (#3278) - woensdag 12 december 2012

Peter komt Luc opzoeken met een belangrijke mededeling die ook de rest van de familie Bomans aangaat. Jens wil zo snel mogelijk verhuizen. Tussen Rosa en Waldek geraken stilaan de plooien gladgestreken. André zoekt Yvette op. Ann lijdt onder de situatie, maar krijgt positief nieuws te horen. Zowel Lynn als Tom worden aangesproken over hun relatie.

Aflevering 79 (#3279) - donderdag 13 december 2012

Frank heeft een manier gevonden om Luc de loef af te steken en hem onder druk te zetten. Het nieuwe café van Franky en Jens opent officieel zijn deuren. Judith wordt geconfronteerd met de wens van haar kinderen. Marianne zoekt hulp achter de rug van Ann. Lynn laat zich niet inpakken door haar ouders.

Aflevering 80 (#3280) - vrijdag 14 december 2012

Frank trekt zijn macht over Luc ook door tijdens het werk. Simonne krijgt bezoek. Ann ontvangt een brief van de Orde van Geneesheren. Judith stelt haar kinderen teleur, maar vindt een luisterend oor bij Geert. Femke wil Simonne bedanken. André gaat zelf op onderzoek. Geert is ongenadig voor Ann en Marianne.