Wikia

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 6 (#3206) - maandag 3 september 2012

Guy wordt op de rooster gelegd, maar blijft ontkennen. Femke krijgt last van haar schuldgevoel. Na een bezoek aan Simonne neemt ze een drastische beslissing. Rosa en Waldek houden Kasper in de gaten, maar Kasper bewijst dat hij terug op de goede weg is. De sfeer ten huize Marianne is gespannen, maar Ann komt met een oplossing.

Aflevering 7 (#3207) - dinsdag 4 september 2012

David is niet te vinden voor de oplossing van Ann. Hij voelt dat er nog iets is tussen hem en Marianne. Er is een nieuwe wending in het onderzoek naar de aanrijding van Simonne. Kasper krijgt het warm onder zijn voeten. Tussen Bram en Jana worden de plooien gladgestreken, maar Tibo blijft dwarsliggen. Guy wil zijn intrek nemen in de Zus en Zo. Frank vraagt raad aan Geert.

Aflevering 8 (#3208) - woensdag 5 september 2012

Guy krijgt te horen dat Luc en Julia een koppel zijn. Ann spelt Marianne de les. Franky zegt Tibo waar het op staat. Julia verneemt Paulien haar toekomstplannen en is er allesbehalve tevreden mee. Frank vertelt Simonne wie haar heeft aangereden. Ann betrapt Marianne en David in een intiem moment en wil niet langer zwijgen tegen Mayra. Het komt tot een confrontatie tussen Femke en Frank.

Aflevering 9 (#3209) - donderdag 6 september 2012

Frank ziet het allemaal niet meer zitten en breekt. Femke krijgt een zoveelste tegenslag te verwerken. Mayra spelt David de les. Jana legt zich niet zomaar neer bij de beslissing van Tibo en Ellen. Marianne en David kunnen elkaar niet weerstaan. Julia beseft dat ze Paulien moet loslaten.

Aflevering 10 (#3210) - vrijdag 7 september 2012

David wil niet meer liegen en legt hun toekomst in de handen van Marianne. Jana is vermist. Bram doet er alles aan om haar terug te vinden. Simonne verneemt de ernst van haar toestand en stort in. Geert bezorgt Frank een advocaat. Peggy steunt Femke, maar dat valt niet in goede aarde bij Peter. Kasper wordt geconfronteerd met zijn schuldeiser.