Wikia

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 96 (#3296) - maandag 7 januari 2013

Het gesprek tussen Ann en de psychologe verloopt moeizaam. Lynn stelt Tom een nogal onverwachte vraag. Nancy heeft hulp gevonden. Jens kan rekenen op Franky en Tim om te helpen. Jana haar enthousiasme verdwijnt als sneeuw voor de zon. Peter en Peggy wachten in spanning af. Judith krijgt niet zo'n goed nieuws te horen, waardoor haar schema helemaal overhoop wordt gegooid.

Aflevering 97 (#3297) - dinsdag 8 januari 2013

Marianne meldt Jenny wat Ann gezegd heeft tijdens het gesprek met de psychologe. Rosa denkt er het hare van. Eddy ontkent nog altijd dat Britney een probleem heeft. Jana doet zich sterker voor dan dat ze zich effectief voelt. Franky betrapt haar met haar lief. Tom heeft een antwoord klaar op de vraag van Lynn.

Aflevering 98 (#3298) - woensdag 9 januari 2013

Jana doet een beangstigende ontdekking. Simonne is op zoek naar werk, maar haar idee zorgt voor angst bij Frank. Marianne haar strijd om Geert voor zich te winnen is nog niet gestreden. Femke doet Yvette en Simonne een voorstel. Rosa deelt haar achterdocht met Peter. Luc opent Franky zijn ogen in verband met Jana.

Aflevering 99 (#3299) - donderdag 10 januari 2013

Simonne heeft haar eerste sollicitatiegesprek en dat eindigt niet zoals verwacht. Rosa stelt Peter voor een ultimatum. Marianne dient Geert van repliek. Jana vindt steun bij haar lief, maar ze worden opnieuw betrapt door Franky. Femke haar voorstel wordt niet door iedereen warm onthaald. Marianne is opgezet met het laatste nieuwtje dat Tom haar brengt.

Aflevering 100 (#3300) - vrijdag 11 januari 2013

Jana haar wereld stort helemaal in elkaar en dat laat ook haar lief niet koud. Marianne gooit alles in de strijd om Geert terug te winnen. Peggy en Peter willen het fijne weten van de hele historie tussen Ann en de psychologe. Als gevolg daarvan neemt Peggy een drastische beslissing. Femke kan eindelijk iets terugdoen voor Simonne.