Wikia

Week 20

Week 21

Week 22

Aflevering 101 (#3301) - maandag 14 januari 2013

Femke heeft een gesprek met Tim over hun toekomst, maar het mondt uit in een ruzie. Peggy wordt geconfronteerd met Marianne, maar ze laat zich niet doen. Simonne ziet een lichtpuntje in haar hele situatie. Jana en haar lief houden afstand. Femke en Peggy hebben een goed gesprek waardoor Femke haar ogen worden geopend. Peter begint te twijfelen over zijn toekomstplannen.

Aflevering 102 (#3302) - dinsdag 15 januari 2013

Tussen Peggy en Ann worden de plooien gladgestreken en dit heeft zo zijn gevolgen voor Marianne. Yvette geeft Simonne advies over haar aanpak in haar nieuwe job. Franky merkt dat er met Jana meer aan de hand is dan ze laat uitschijnen. Femke heeft een verrassing voor Tim. Eddy doet zijn best en helpt Britney.

Aflevering 103 (#3303) - woensdag 16 januari 2013

Jana gaat langs bij Judith. Lowie gaat op bezoek bij Jana uit bezorgdheid. De moed zakt Femke in de schoenen. Britney stelt Eddy's geduld zwaar op de proef. Peter en Peggy trekken terug aan één zeel. Tussen Geert, Emma en Stan klikt het en dat mag ook Judith ondervinden. Tom ergert zich aan Lynn.

Aflevering 104 (#3304) - donderdag 17 januari 2013

Franky doet een schokkende ontdekking. Simonne blijft volhouden, ook al raden Yvette en Frank het haar af. Yvette windt zich hierdoor veel te veel op, met alle gevolgen van dien. Het gesprek tussen Peggy en de psychologe verloopt vlot. Jana krijgt te horen dat ze er niet alleen voor staat. Tom heeft minder goed nieuws voor Lynn.

Aflevering 105 (#3305) - vrijdag 18 januari 2013

Simonne moet een keuze maken. Peter heeft zijn gesprek met de psychologe, maar dat verloopt anders dan hij had verwacht. Ann en Judith zijn het niet eens met elkaar. Franky weet zich geen raad meer en wil Tibo advies vragen; dit is echter buiten Jana gerekend. Tim is trots op Femke. Lynn kan opnieuw op Tom rekenen, maar onder voorwaarden.