Wikia

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 106 (#3306) - maandag 21 januari 2013

Ann voelt zich overal buitengesloten zowel op privé als op professioneel vlak. Julia is ziek. Judith en Geert hebben samen afgesproken. Simonne heeft een voorstel voor Franky. Lowie verdedigt Jana op school maar dat komt hem duur te staan. Peter en Peggy krijgen nieuws van de psychologe. Tom is aan een dieet begonnen.

Aflevering 107 (#3307) - dinsdag 22 januari 2013

Julia en Luc hebben een preek klaar voor Lowie. Peggy zit er helemaal door omwille van Peter en wordt door Rosa opgevangen. Jana is een hoopje ellende en zoekt troost bij Franky. Simonne krijgt een opkikker. Ann spreekt Marianne aan over een toenemend probleem, maar Marianne ontkent alles. Jenny merkt dat Geert en Judith het goed met elkaar kunnen vinden.

Aflevering 108 (#3308) - woensdag 23 januari 2013

Tussen Julia en Lowie ontstaat er ruzie. Bij zijn thuiskomst krijgt Tibo veel te verwerken. Nancy trekt een verkeerde conclusie en zet ten huize Marianne alles in rep en roer. Marianne moet bewijzen dat ze haar verslaving de baas kan. Femke hoort het verdict van de psychologe. Simonne kan het even allemaal niet meer aan. Judith geeft goede raad aan Tom.

Aflevering 109 (#3309) - donderdag 24 januari 2013

Simonne is allesbehalve gelukkig na een tweede mislukking en Frank zet zijn trots voor haar opzij. Femke krijgt een nieuwe job. Jana wil opnieuw kunnen doen en laten wat ze wil en neemt een beslissing. Marianne vervalt terug in haar verslaving na het verslag van Nancy, maar wordt op de vingers getikt door Ann. Peter pakt Femke hard aan.

Aflevering 110 (#3310) - vrijdag 25 januari 2013

Tussen Peter en Peggy lijkt alle kruit verschoten. Peter lucht zijn hart bij Waldek. Ook Franky en Tibo zijn het niet eens met elkaar, maar Franky onderneemt toch actie. Simonne staat niet te springen om te beginnen werken, maar vertrekt toch vol goede moed. Marianne verneemt hoe Geert zijn vrije tijd doorbrengt.