Wikia

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 116 (#3316) - maandag 4 februari 2013

Geert helpt Judith met het plannen van de krokusvakantie. Mayra is bezorgd om Ann, maar die heeft er geen oren naar. Tom vangt Peter op. Femke zit met twijfels. Tim bereidt zich voor op zijn examen en krijgt assistentie. Frank en Eddy starten met hun plan. Tibo wil Bram uit de buurt van Jana, terwijl Luc hetzelfde verlangt van Lowie.

Aflevering 117 (#3317) - dinsdag 5 februari 2013

Bram is op zoek naar werk. Tim krijgt nog meer onverwachte hulp tijdens het studeren. Marianne zoekt troost bij Jenny. Mayra krijgt het zwaar nu Ann er zo onderdoor gaat. Jana en Tibo moeten Ellen iets vertellen. Peter heeft zijn beslissing genomen. Tom helpt Peter in verband met Peggy.

Aflevering 118 (#3318) - woensdag 6 februari 2013

Het geduld en het doorzettingsvermogen van Tim worden zwaar op de proef gesteld. Eddy en Frank slaan hun eerste slag. Marianne krijgt van Ann de wind van voren. Tom wil samen met Marianne Ann helpen, maar Marianne zit met andere dingen in haar hoofd. Peggy krijgt een leuke uitnodiging. Jana mag op de steun van Ellen rekenen. Bram vraagt Luc om werk.

Aflevering 119 (#3319) - donderdag 7 februari 2013

Bram zijn sollicitatie bij Sanitechniek zorgt voor heftige reacties. Tim zijn geduld is op. De eerste winst voor Eddy en Frank is een feit. Tibo en Franky hebben een meningsverschil. Marianne beseft dat ze iets moet doen aan haar probleem. Mayra zoekt hulp voor Ann bij iemand anders. Peter wil een nieuwe start met Peggy.

Aflevering 120 (#3320) - vrijdag 8 februari 2013

Peter en Peggy willen het rustig aan doen, maar dat valt niet bij iedereen in goede aarde. Ann neemt een beslissing die iedereen met verstomming slaat. Judith plant een leuke vakantie met haar kinderen. Tim gaat zijn examen afleggen, maar hij is er niet gerust in. Tibo en Bram vliegen elkaar in de haren.