Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

Aflevering 121 (#3321) - maandag 11 februari 2013

Luc heeft een voorstel voor Julia. De toestand van Ann gaat van kwaad naar erger. Eddy en Frank komen in de problemen met hun handeltje. Tim krijgt de uitslag te horen van zijn examen. Bram verneemt dat zijn Jacky onderweg is naar België. Ellen komt met minder goed nieuws bij Jana en Tibo. Tom doet een belofte aan Lynn.

Aflevering 122 (#3322) - dinsdag 12 februari 2013

Luc ontvangt een klacht van een klant van Sanitechniek en is daar allesbehalve blij mee. Hij zint op wraak. Judith en de kinderen vertrekken op vakantie. Mayra doet haar best om Ann op te peppen. Lowie schopt keet in de Frens. Femke krijgt een reality check. Tibo beseft dat Jana haar eigen keuzes maakt, maar heeft het er moeilijk mee.

Aflevering 123 (#3323) - woensdag 13 februari 2013

Simonne doet een schokkende ontdekking. Femke vindt steun bij Jens. Nancy wil Eddy niet kwijt en broedt op een plan, maar heeft daarbij de hulp van Tim nodig. Peggy moet een lastige beslissing nemen, maar beseft dat haar keuze uiteindelijk het beste is voor iedereen. De vakantie van Emma, Stan en Judith is goed begonnen.

Aflevering 124 (#3324) - donderdag 14 februari 2013

Simonne wil uitleg na haar schokkende ontdekking en legt Frank en Luc op de rooster. De vakantie dreigt voor Emma en Stan in het water te vallen en ze roepen de hulp van Geert in. Eddy wordt tegengehouden door de politie. Yvette krijgt een leuke uitnodiging via de post. Jana is in paniek en moet ongewild een beroep doen op Bram.

Aflevering 125 (#3325) - vrijdag 15 februari 2013

Yvette heeft een leuke Valentijn gehad met een oude bekende. Bram heeft het gevoel dat hij mag hopen. Lowie neemt wraak op Bram. Marianne spelt Geert de les. Leo laat in zijn kaarten kijken, wat niet onopgemerkt voorbij gaat bij enkelen. Eddy ziet het handeltje met Frank allemaal net iets groter, maar Frank wil er niet van weten.