Wikia

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 131 (#3331) - maandag 25 februari 2013

Ann beseft dat ze geholpen moet worden, maar dan op haar manier. Leo komt terug op zijn beslissing. Waldek en Peggy kunnen Rosa kalmeren. Marianne verneemt het verhaal van Geert. De sfeer in de dokterspraktijk is onderkoeld. Marianne wil een feest voor de verjaardag van Tom. Frank voelt zich gekwetst door Simonne. Jana begint te twijfelen.

Aflevering 132 (#3332) - dinsdag 26 februari 2013

Franky wil Jens aan een lief helpen. Jenny stelt haar eisen tegenover Leo. Nancy krijgt de koper van haar brommer over de vloer. Peter organiseert weer iets speciaals voor Peggy. Tom heeft op zijn verjaardagsdrink een onverwachte gast mee waarmee niet iedereen opgezet is. Jana ontdekt de waarheid over Lowie.

Aflevering 133 (#3333) - woensdag 27 februari 2013

Peggy heeft een plan, maar kan dat niet alleen verwezenlijken. Ze zoekt een teamgenoot, maar dat is niet gemakkelijk. Nancy komt de hulp van Tim vragen. Bram wil zijn gemaakte kosten terugbetaald zien. Mayra is zodanig druk bezig dat er plots onverwacht iets mis gaat. Tom heeft slecht nieuws voor Lynn.

Aflevering 134 (#3334) - donderdag 28 februari 2013

Lowie wil zijn verantwoordelijkheid opnemen, maar iemand is hem voor geweest. Mayra haar toekomst als juweelontwerpster komt in het gedrang. Tim krijgt een zware tegenslag te verwerken. Jana haar twijfels over het moederschap beginnen stilaan te wijken voor haar vastberadenheid. Tom en Judith spenderen meer tijd samen.

Aflevering 135 (#3335) - vrijdag 1 maart 2013

Eddy en Frank hun handeltje is niet langer geheim. Lowie doet een ultieme poging om Jana voor zich te winnen. Frank voelt zich opzijgeschoven door Simonne en neemt wraak op zijn manier. Mayra kan het niet meer aan; ze wil dat Ann haar ogen opent en denkt dat dit haar slechts op één manier zal lukken. Ook Marianne krijgt besef van de situatie wanneer Rosa ineens voor haar neus staat.