Wikia

Week 27

Week 28

Week 29

Aflevering 136 (#3336) - maandag 4 maart 2013

Er wordt een onderzoek gestart naar Tim. Lowie ziet het weer allemaal goed komen tussen hem en Jana. Marianne en Ann beseffen de ernst van de situatie en ondernemen actie. Tom en Peter zijn het oneens over Lynn. Luc drijft Frank en Eddy in het nauw. Er ontstaat wrevel tussen Luc en Lowie.

Aflevering 137 (#3337) - dinsdag 5 maart 2013

Eddy en Frank gaan met hun handel een stap verder. Lowie heeft een cadeau voor Jana, maar krijgt zelf een onaangename verrassing voorgeschoteld. Ann krijgt hulp. Jens zijn eerste date is een feit. Peter houdt zijn plan vol, tot ongenoegen van Peggy. Leo heeft het moeilijk met loslaten. Tom sluit een weddenschap af.

Aflevering 138 (#3338) - woensdag 6 maart 2013

Luc doet een verrassende ontdekking. Bram heeft het gevoel nergens steun te vinden. Jens zit nog altijd met de date van gisteren in het hoofd. Tussen Peter en Peggy loopt het niet zo vlot. Lowie probeert Jana te bereiken via een omweg. Nancy voelt zich ongelooflijk schuldig. Marianne heeft het ook moeilijk met de problemen van Ann.

Aflevering 139 (#3339) - donderdag 7 maart 2013

Luc beraamt een plan. Peter en Peggy hebben ruzie en ook tussen Waldek en Rosa verloopt niet alles even vlot. Marianne confronteert Rosa. Er wacht Jens een fijne verrassing. Jana houdt Lowie op afstand. Jenny en Leo maken plannen. Het is karaokeavond in de Frens. Lynn haalt voordeel uit de situatie met Tom.

Aflevering 140 (#3340) - vrijdag 8 maart 2013

Luc haalt zijn eerste slag thuis. Ann zet een nieuwe stap in haar genezingsproces. Judith heeft een minder leuke mededeling voor Kurt. Lowie verdrinkt zijn verdriet. Peggy is nog altijd niet tevreden over het plan van Peter. Bram doet zijn uiterste best en wordt beloond. Tom gaat op consultatie bij Judith.