Wikia

Week 28

Week 29

Week 30

Aflevering 141 (#3341) - maandag 11 maart 2013

Luc geeft Frank en Eddy zwaarder werk. Bram lucht zijn hart bij Franky. Kurt komt ruzie maken in de Frens. Eddy heeft een surprise voor Nancy, terwijl Peter een verrassing voor Peggy voorbereidt. Marianne krijgt een leuke uitnodiging. De taak van Geert zit er bijna op. Lynn is niet van plan om zich zomaar neer te leggen bij de beslissing van Tom.

Aflevering 142 (#3342) - dinsdag 12 maart 2013

Tim moet voor de tuchtoverheid verschijnen. Ann weigert hulp van Judith. Geert blijft bij zijn besluit. Nancy dreigt een stap dichter bij de waarheid te komen. Lynn bedenkt een nieuw plan om Tom te laten voelen dat ze het meent, terwijl Tom bij Judith polst naar hun afspraak. Jana moet een belangrijke knoop doorhakken.

Aflevering 143 (#3343) - woensdag 13 maart 2013

Lowie heeft een duidelijke eis voor Luc. Tim hoopt om zijn examen te kunnen afleggen. Frank geeft Simonne een cadeau. Emma en Stan betrappen hun mama. Peggy krijgt een pakketje van Peter. Leo heeft het moeilijk. Franky en Tibo hebben ruzie over Bram en Lowie. Mayra krijgt goed nieuws van Geert.

Aflevering 144 (#3344) - donderdag 14 maart 2013

Luc vraagt Bram om discreet te zijn. Julia schrikt als ze met haar boodschappen over straat loopt. Nancy confronteert Eddy. Peggy valt van de ene verbazing in de andere. Judith moet zich verantwoorden tegenover haar kinderen. Geert heeft nieuws voor Judith. Ann, Mayra en Sandrine hebben een gezellige uitstap. Jana wil zwijgen tegen Tibo.

Aflevering 145 (#3345) - vrijdag 15 maart 2013

Luc zet Frank voor de keuze. Bram wil Tibo overtuigen. Tim krijgt goed en slechts nieuws te verwerken. Judith neemt een stap terug. Ann haar kijk op het leven wordt terug een stuk positiever. Marianne beseft wat het beste is voor iedereen. Jens ontvangt hoopgevend nieuws. Nancy heeft een mededeling voor Femke.