Wikia

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 146 (#3346) - maandag 18 maart 2013

Frank heeft een verrassing voor Luc. De visie van Peter en Peggy komt niet overeen. Ann krijgt goed nieuws te horen. Jens neemt een besluit. Bram krijgt een reality-check en wordt er nerveus van. Nancy is triest. Tim hoort Femke uit over de plannen van Peter en Peggy. Franky probeert Tibo de ogen te openen.

Aflevering 147 (#3347) - dinsdag 19 maart 2013

Luc is niet goed gezind, maar heeft al een plan bedacht. Bij Marianne steekt de eenzaamheid de kop op. Bram toont dat hij verantwoordelijk kan zijn. Lowie wordt gekwetst en is ontroostbaar. Tim heeft een voorstel voor Femke. Peggy en Peter geraken het maar niet eens. Tussen Tom en Judith gaat het steeds beter.

Aflevering 148 (#3348) - woensdag 20 maart 2013

Jenny regelt een date voor Marianne. Geert wil niet verhuizen. Peggy en Peter kunnen hun onenigheden begraven. Lynn zint op wraak. Judith krijgt bezoek. Jana neemt al haar moed bij elkaar en stapt naar Lowie. Lowie maakt indruk op de verkeerde personen.

Aflevering 149 (#3349) - donderdag 21 maart 2013

Kurt komt Judith bezoeken. Femke heeft faalangst en wil alles afblazen. Eddy en Nancy komen tot een compromis. Lowie wil zijn vrienden imponeren, maar gaat net een stap te ver. Femke en Peggy hebben een goed gesprek. Marianne vertelt Tom over haar date. Tom krijgt een koude douche.

Aflevering 150 (#3350) - vrijdag 22 maart 2013

Lowie liegt tegen Luc, maar Luc gelooft zijn zoon en onderneemt actie. Femke krijgt goed nieuws te horen, waardoor ze zich helemaal wil herpakken. Mayra doet Ann een voorstel waarvan Ann in de wolken is. Geert voelt zich eenzaam, terwijl Marianne geniet van haar date. Jacky heeft een nieuwe bestemming gevonden.