Wikia

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 151 (#3351) - maandag 25 maart 2013

Luc confronteert Lowie met wat hij gevonden heeft. Bram krijgt niet alleen Lowies verhaal, maar ook slecht nieuws te horen. Ook Peggy en Peter krijgen slecht nieuws te verwerken. Marianne en Peggy hebben het moeilijk met het voorstel van Mayra. Ann mag terug aan het werk. Lynn krijgt nogmaals een afwijzing.

Aflevering 152 (#3352) - dinsdag 26 maart 2013

Julia zit tussen twee vuren. Lowie en Luc worden onder druk gezet. Marianne spreekt nog eens af met haar date, maar haar verwachtingen liggen anders dan die van hem. De kinderen maken het Judith moeilijk. Ann heeft een goede dag gehad. Peggy krijgt een leuke verrassing uit onverwachte hoek.

Aflevering 153 (#3353) - woensdag 27 maart 2013

Luc en Frank krijgen opnieuw ruzie. De vriendschap tussen Julia en Simonne komt onder druk te staan. Peggy is in de zevende hemel. Tim is volop bezig met ondervragingen. Ann komt oog in oog te staan met ontevreden patiënten. Tom wil iets goedmaken en blijft dan ook niet bij de pakken zitten.

Aflevering 154 (#3354) - donderdag 28 maart 2013

Julia legt Lowie op de rooster. Ann krijgt steun van Geert en ook Femke pleit in het voordeel van Ann. Zelf heeft Femke schrik voor haar examen. Bram mag opnieuw beginnen werken. Kurt is eerlijk tegenover Judith, maar krijgt niet de gewenste reactie. Peter heeft een gesprek met Femke. Tibo moet zijn mening over Bram herzien.

Aflevering 155 (#3355) - vrijdag 29 maart 2013

Femke heeft goed nieuws voor Peggy. Marianne mag opnieuw op date, maar of ze daar zo blij mee is, is nog maar de vraag. Frank springt in de bres voor zijn zoon. Yvette beraamt een plan. Kurt wordt voor een tweede keer afgewezen en dat blijkt één keer te veel te zijn; hij reageert zijn frustraties af op de verkeerde persoon. Emma wil haar ouders terug samen zien.