Wikia

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 156 (#3356) - maandag 1 april 2013

Simonne heeft schrik dat de vete tussen Frank en Luc gevolgen zal hebben voor Franky. Luc zet Frank aan het werk. Peggy wil een etentje organiseren tegen de zin van Peter. Nancy mist Britney. Tim raakt betrokken bij een gevecht. Judith krijgt een uitnodiging van Tom.

Aflevering 157 (#3357) - dinsdag 2 april 2013

Frank biecht op, maar Luc blijft liegen. Tim neemt afstand van Femke. Marianne heeft twee afspraakjes. Nancy droomt van een cruise. Rosa en Waldek beleven moeilijke momenten. Tom wordt geconfronteerd met een minder leuk tafereel. Jana wil op eigen benen staan.

Aflevering 158 (#3358) - woensdag 3 april 2013

Simonne stelt Frank voor een moeilijke keuze. Ann en Mayra hebben een gesprek over hun toekomst. Lynn komt haar laatste spullen ophalen op kantoor. Jens bemoeit zich met de perikelen van Tim en Femke. Judith zet een eerste stap richting Tom.

Aflevering 159 (#3359) - donderdag 4 april 2013

Luc weigert zich neer te leggen bij de beslissing van Frank en Eddy. Marianne heeft minder goed nieuws voor Ivo Courtois. Waldek wordt geconfronteerd met zijn verleden. Bram en Jana hebben een belangrijke vraag voor Tibo en Franky.

Aflevering 160 (#3360) - vrijdag 5 april 2013

Julia doet haar best om zowel Simonne als Luc gunstig te stemmen. Waldek kan stilaan zijn normale leven terug oppakken, maar blijft met vragen zitten. Tussen Tim en Femke is er terug een kleine toenadering. Judith gaat op zoek naar meer informatie over Tom.