Wikia

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 176 (#3376) - maandag 29 april 2013

Luc houdt de schijn verder op. Eddy en Frank moeten een nieuwe teleurstelling verwerken. Nancy haar wereld stort in. Zal Simonne Frank kunnen tegenhouden om stommiteiten uit te halen? Peggy helpt Peter door werk uit zijn handen te nemen. Marianne vraagt raad aan Peter.

Aflevering 177 (#3377) - dinsdag 30 april 2013

Mayra krijgt goed nieuws en ook Jenny en Leo zit het allemaal mee. Dit staat in schril contract met de hachelijke situatie waarin Eddy, Frank en Luc zich bevinden. Kurt nodigt Judith uit voor een feestje samen met de kinderen. Peter wil Femke spreken. Jana wil even alleen zijn, maar Bram wil haar niet in de steek laten. Bij Tom slaat de verveling toe.

Aflevering 178 (#3378) - woensdag 1 mei 2013

Luc bedankt Tom voor zijn advies op zijn typische manier. Frank breekt met Luc. Peter zit in de knoop met zichzelf waardoor Peggy zich zorgen maakt. Marianne heeft haar beslissing genomen. Tussen Femke en Tim gaat alles beter.

Aflevering 179 (#3379) - donderdag 2 mei 2013

Franky confronteert Simonne met het verdachte gedrag van Eddy en Frank. Nancy dreigt Frank in de problemen te brengen. Rosa heeft het moeilijk met de keuzes die Waldek maakt. Tibo en Franky willen Bram wat afleiding bezorgen. Peter lijkt zich te herpakken. Marianne belooft Tom te helpen.

Aflevering 180 (#3380) - vrijdag 3 mei 2013

Luc beraamt een nieuw plan. Marianne zoekt Ivo Courtois op om haar definitieve antwoord op zijn vraag mee te delen. Judith heeft een leuke verrassing in petto voor Emma en Stan. Peggy is enthousiast over het werk van Mayra. Nancy krijgt eindelijk goed nieuws te horen. Bram en Tibo verenigen hun krachten.