Wikia

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 181 (#3381) - maandag 6 mei 2013

Nancy dreigt ermee het hele verhaal van Frank en Luc aan de grote klok te hangen. Femke blijft Tim steunen tijdens zijn moeilijke periode. Marianne heeft een belangrijke mededeling voor Ann en Tom. Bram heeft een bijzondere vraag voor Mayra. Simonne wil Frank helpen. Peter concentreert zich volledig op Peggy.

Aflevering 182 (#3382) - dinsdag 7 mei 2013

Simonne en Frank worden betrapt door Luc. Nancy doet een boekje open over Luc bij Julia. Rosa wil iets speciaal doen voor Peggy. Kurt stort zijn hart uit bij Judith. Marianne en Ivo Courtois krijgen tegenkanting van Geert.

Aflevering 183 (#3383) - woensdag 8 mei 2013

Luc probeert Julia opnieuw te overtuigen van zijn waarheid. Luc sluit een goede zakelijke deal. Ivo Courtois wil met Geert praten. Peter dreigt het slachtoffer te worden van een ruzie tussen Rosa en Peggy. Tim heeft een belangrijk besluit genomen. Femke roept Nancy op het matje. Bram is aangenaam verrast met het werk van Mayra. Luc sluit een goede zakelijke deal.

Aflevering 184 (#3384) - donderdag 9 mei 2013

Frank legt Luc op de rooster. Rosa en Waldek vangen Britney op. Peter moet eerlijk zijn tegen Rosa. Ivo Courtois wil dat alles op papier staat in verband met de deal tussen hem en Marianne. Kurt en Stan werken aan hun vader-zoonrelatie. Jana krijgt een cadeautje van Bram. Judith en Tom komen elkaar tegen tijdens het joggen.

Aflevering 185 (#3385) - vrijdag 10 mei 2013

Het is een zeer belangrijke dag voor Tim. Frank heeft last van gewetensproblemen. Simonne en Julia krijgen ruzie. Franky doet Tibo een moeilijke mededeling. Femke legt haar eerste examen af. Rosa geeft Nancy een uitbrander. Jana en Bram komen terug thuis. Nancy heeft harde woorden voor Frank.