Wikia

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 186 (#3386) - maandag 13 mei 2013

Julia blijft Luc steunen en krijgt hierdoor ruzie met Franky. Tim stort zijn hart uit bij Jens. Frank is klaar om de waarheid te vertellen. Jana en Bram hebben een vraag voor Tibo en Franky. Kurt zoekt steun bij Judith, nu hij de uitspraak van zijn proces kent. Judith doet Tom een leuk voorstel.

Aflevering 187 (#3387) - dinsdag 14 mei 2013

Luc schuift alweer alle schuld van zich af. Bram komt woedend binnen bij Simonne. Nancy zoekt Eddy op met slecht nieuws. Kurt heeft de nacht doorgebracht bij Judith. Tim hoort Femke uit. Tibo en Franky zitten in een moeilijk parket. Peter krijgt verrassend bezoek.

Aflevering 188 (#3388) - woensdag 15 mei 2013

De samenwerking tussen Julia en Franky verloopt stroef. Simonne verneemt slecht nieuws in verband met Frank. Jenny en Leo komen terug thuis. Geert doet een ultieme poging om Marianne op andere gedachten te brengen. Nancy vraagt hulp aan Femke. Bram en Jana verhuizen. Peter heeft iets uit te leggen aan Peggy. Tom krijgt steun uit onverwachte hoek.

Aflevering 189 (#3389) - donderdag 16 mei 2013

Simonne wil Luc achter de tralies krijgen. Geert geeft Leo advies over het gegeven 'loslaten'. Tibo krijgt te horen waar Bram en Jana naartoe zijn. Tim maakt Femke duidelijk waar ze aan toe is. Peter zorgt voor een verrassende wending in de zaak van Tom. Jana gaat terug naar school.

Aflevering 190 (#3390) - vrijdag 17 mei 2013

Simonne ziet haar familie uiteenvallen en ze is niet van plan dit te laten gebeuren. Kurt dringt zich op aan Judith. Marianne spreekt vrijuit in de rechtbank. Het proces eindigt niet voor iedereen zo positief. Nancy krijgt hulp van Simonne. Jana vertelt Tibo de waarheid. Peggy heeft een uitnodiging voor Femke. Lowie blijft Jana steunen.