Wikia

Week 3

Week 4

Week 5

Aflevering 16 (#3216) - maandag 17 september 2012

Geert en Marianne hebben een ernstige confrontatie. Tim confronteert Femke met zijn recente ontdekkingen. Rosa en Waldek willen de politie inschakelen. De sfeer tussen Tibo en Bram verbetert. Femke en Tom bespreken de strategie voor haar proces, maar zijn het niet eens met elkaar. De Slurfkes verkopen goed. Rosa geniet van het feit dat ze het geheim van Marianne kent.

Aflevering 17 (#3217) - dinsdag 18 september 2012

Het afspraakje tussen Julia en Luc krijgt een mooi einde. Nancy offert zich op voor haar dochter. Marianne zoekt steun bij David, terwijl Geert zich van geen kwaad bewust is. Ondertussen blijven de ruzies tussen Marianne en Geert aanhouden. Tom kan Femke een uitweg bezorgen voor haar proces. De politie stelt een plan op om Kasper te helpen.

Aflevering 18 (#3218) - woensdag 19 september 2012

Kasper vreest dat het plan door de bende is doorprikt. Marianne vraagt Jenny te liegen tegen Geert. Bram en Jana maken een romantische uitstap. David doet een bekentenis aan Mayra. Een mysterieuze vrouw toont interesse in het Slurfke. Simonne beseft dat ze nog een lange weg te gaan heeft. Tom legt Tim het vuur aan de schenen.

Aflevering 19 (#3219) - donderdag 20 september 2012

Guy gaat werk zoeken. Simonne ziet het allemaal niet meer zitten, maar vindt steun bij Frank. Tim wil dat Femke ingaat op het voorstel van Tom. Het vertrek van Geert zorgt voor toenadering tussen Marianne en David. Jenny doet Marianne haar ogen openen. Jens overdenkt zijn leven. Sandrine moet naar de spoed.

Aflevering 20 (#3220) - vrijdag 21 september 2012

De politie start een onderzoek. Ann legt klacht neer tegen de Zus en Zo, maar iemand is haar voor geweest. Het romantische uitje van Bram en Jana krijgt een staartje. Femke bekent alles aan Ann. Marianne heeft een besluit genomen. Peggy krijgt slecht nieuws van Ann. Franky zet Femke op haar plaats.