Wikia

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 36 (#3236) - maandag 15 oktober 2012

Katrien start met haar nieuwe job en ze brengt meteen goed nieuws voor Frank. Franky kiest de kant van Simonne en Yvette. Nancy geeft Marianne goede raad. Geert zet de brouwers voor de keuze. Er is gestolen in de dokterspraktijk. Bram plant een verrassing voor Jana.

Aflevering 37 (#3237) - dinsdag 16 oktober 2012

Guy lokt Mayra in de val. Het resultaat van de stemming bij de brouwers brengt spanning met zich mee. Leo krijgt last aan zijn maag. Bram regelt alle details van zijn verrassing. Jens maakt het Bram lastig. Yvette wil niet verhuizen, maar Frank weet Simonne te overtuigen, terwijl Tibo hetzelfde doet bij Franky.

Aflevering 38 (#3238) - woensdag 17 oktober 2012

Mayra wordt gerustgesteld in verband met Guy. Het grote verrassingsfeest voor Jana draait uit op een heftige confrontatie tussen Bram en Tibo. Yvette beslist toch te verhuizen en komt bij een oude bekende terecht. Waldek weigert het verleden te verloochenen. Geert smijt zich volledig op de brouwerij om zijn ware gevoelens te verstoppen.

Aflevering 39 (#3239) - donderdag 18 oktober 2012

Jana wil het terug goedmaken met Bram, maar ze stuit op weerstand. Yvette is niet zo blij met haar nieuwe buurvrouw, maar krijgt wel aandacht van een andere bewoner. Het huis van Marianne wordt nog altijd in de gaten gehouden. Geert blijft bij zijn besluit. Femke en Tim hopen dat hun tweede date succesvoller wordt. Tom denkt een bekend gezicht gezien te hebben.

Aflevering 40 (#3240) - vrijdag 19 oktober 2012

Een onverwachts voorval zorgt ervoor dat de date tussen Tim en Femke opnieuw in het water valt. Maar niet alleen Femke en Tim zijn er het slachtoffer van, ook de familie Bastiaens brengt een dag door in angst. Al snel staat de hele buurt in rep en roer.