Wikia

Week 23

Week 24

Week 25

De 24ste week van het 19de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 10 februari tot 14 februari 2014 op Eén.

Aflevering 116 (#3516) - maandag 10 februari 2014Edit

Marianne krijgt Rosa over de vloer. Mayra hoopt dat haar avontuur zijn vruchten heeft afgeworpen. Femke blijft niet bij de pakken zitten, maar Nancy is niet volledig eens met haar beslissingen. Marianne lucht haar hart tegen Sandrine, die hierdoor helemaal overstuur raakt. Voor Ann is dit de druppel, ze vertrekt. Tussen Bram en Jana gaat het van kwaad naar erger.

Aflevering 117 (#3517) - dinsdag 11 februari 2014Edit

Femke neemt een nieuwe start. Nancy praat per ongeluk haar mond voorbij tegen Eddy. Jana twijfelt om op reis te vertrekken. Mayra vindt een luisterend oor bij Waldek. Emma heeft het moeilijk met de veranderingen in huis. Ze zoekt haar steun ergens anders.

Aflevering 118 (#3518) - woensdag 12 februari 2014Edit

Bram wil Jana verrassen. Tim heeft nieuws voor Peggy over Femke. Peter concentreert zich op zijn werk. Tim en Femke komen oog in oog te staan. Geert lucht zijn hart bij Tom, die hem een tijdelijke uitweg aanbiedt. Mayra vraagt hulp aan Waldek. Paulien troost Bram.

Aflevering 119 (#3519) - donderdag 13 februari 2014Edit

Jana wil van haar reis genieten. De communicatie tussen Toon en Simonne verloopt nog altijd stroef. Femke zoekt Peggy op. Waldek denkt na over het voorstel van Mayra. Julia haar vrolijk humeur kan niet meer stuk. Bram leeft zich volledig uit op de dansvloer.

Aflevering 120 (#3520) - vrijdag 14 februari 2014Edit

Peter heeft een belangrijke zaak vandaag. Bram maakt een grote fout. Jana probeert van haar reis te genieten. Nancy voert haar plan uit. De band tussen Peggy en Toon wordt hechter. Femke krijgt een sms'je. Marianne wil niet opgeven en zet door. Waldek heeft een antwoord klaar voor Mayra.