Wikia

Week 24

Week 25

Week 26

De 25ste week van het 19de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 17 februari tot 21 februari 2014 op Eén.

Aflevering 121 (#3521) - maandag 17 februari 2014Edit

Bram zoekt steun bij Frank. Jens is helemaal niet blij met de situatie tussen zijn werknemers. Jana gaat niet mee op uitstap. Mayra en Marianne maken ruzie. Tom waarschuwt Marianne dat ze te ver gaat. Femke krijgt bezoek. Paulien heeft terug hoop op liefdesvlak.

Aflevering 122 (#3522) - dinsdag 18 februari 2014Edit

Frank heeft alweer goede raad klaar voor Bram. Paulien voelt zich slecht. Marianne verandert niet van mening, ook al gaan Ann en Tom niet akkoord. Julia moet haar ware gevoelens verbergen. Bram krijgt een verrassend telefoontje. Peter zit in een tweestrijd.

Aflevering 123 (#3523) - woensdag 19 februari 2014Edit

Marianne moet op geen enkele steun rekenen. Er ontstaat een ruzie tussen Peter en Peggy. Frank heeft zijn mond niet kunnen houden tegen Simonne. Paulien vindt troost bij Jens. Tim heeft voor zichzelf een belangrijke knoop doorgehakt. Waldek en Mayra leggen hun ruzie bij. Peter zit nog altijd in dubio.

Aflevering 124 (#3524) - donderdag 20 februari 2014Edit

Bram krijgt de wind van voren van Simonne. Julia vangt Paulien op. Geert denkt dat hij Marianne toch op andere gedachten kan brengen. Peter moet een keuze maken. Ann maakt Marianne duidelijk dat ze bij haar besluit blijft. Nancy schiet Marianne te hulp. Jens heeft genoeg van heel de situatie en neemt een drastische beslissing.

Aflevering 125 (#3525) - vrijdag 21 februari 2014Edit

Peter heeft zijn keuze gemaakt. Peggy krijgt het moeilijk. Bram ontvangt goed nieuws. Jana en Lowie komen terug thuis. Waldek wil er zijn voor Mayra. Nancy is fier met de opdracht die ze kreeg van Marianne.