Wikia

Week 25

Week 26

Week 27

De 26ste week van het 19de seizoen van Thuis werd uitgezonden van 24 februari tot 28 februari 2014 op Eén.

Aflevering 126 (#3526) - maandag 24 februari 2014Edit

Peggy krijgt slecht nieuws en dat komt hard aan. Ze zoekt steun bij Peter. Ook Femke biedt haar hulp aan. Mayra maakt het Marianne niet gemakkelijk en Ann roept haar tot de orde. Bram liegt tegen Jana. Lowie en Paulien vertellen elkaar de laatste nieuwtjes van de afgelopen week.

Aflevering 127 (#3527) - dinsdag 25 februari 2014Edit

Peggy sluit zich af van alles en iedereen. Julia heeft opnieuw een afspraakje. Bram en Adil vinden elkaar. Mayra neemt nogmaals een risico en dat loopt helemaal anders dan ze gedacht had. Nancy gaat helemaal op in de taak die Marianne haar gaf. Geert ontdekt waar Marianne mee bezig is. Lowie en Paulien maken duidelijke afspraken. Frank voelt zich buitengesloten.

Aflevering 128 (#3528) - woensdag 26 februari 2014Edit

Lowie en Paulien leggen Julia het vuur aan de schenen. Peter vraagt raad aan Femke. Adil kan een probleem in de Frens verhelpen. Het ijs tussen Simonne en Toon smelt langzaam. Mayra krijgt een bekende in haar taxi. Jana's geweten speelt op en ook Bram zit in een tweestrijd.

Aflevering 129 (#3529) - donderdag 27 februari 2014Edit

Simonne is kwaad op Bram. De brunch van Sam en Tim samen met Jens en Paulien lijkt een ramp te worden. Er hangt spanning in de lucht tussen Marianne en Mayra. De kinderen vertellen Judith het laatste nieuws over hun vader. Peter kan de knoop niet doorhakken en vraagt raad aan Tom. Paulien wil dat Jana de waarheid kent.

Aflevering 130 (#3530) - vrijdag 28 februari 2014Edit

Femke bezoekt Peggy. Peter heeft zijn beslissing genomen. Paulien betrapt Julia met haar lief. Bram vliegt Lowie aan, maar hij dient Bram snel van repliek. Marianne komt tot inzicht en bindt in. Mayra wordt opnieuw lastiggevallen, maar Waldek komt haar helpen. Judith maakt kennis met de nieuwe vriendin van Kurt.